Ako tu už bolo písané, lepšia L42 by bola od Šulekovej - okolo Chorvátskej ambasády - Kalvária - P. Veľkého - Amfiteáter- prípadne šafranová (?). Ale tam by zas nestačila kapacita, keby sa L41 zrušila - že by sa nejak zabezpečil prestup na Hroboňovej.
L44 by stačila od Siemensu na Revínu, v hustejších intervaloch, ale neviem, či by ju ľudia nejak extra využívali.
Ja proti linkám v tých oblastiach nemám nič, aj keď si myslím, že teraz treba iné veci, ale v tých trasách ako sú teraz je to totálna hovädina. ?
______________________
Ešte k tomu záložnému Ikarusu - terén na L42 mu nerobil žiadny problém ? ?
L44 by stačila od Siemensu na Revínu, v hustejších intervaloch, ale neviem, či by ju ľudia nejak extra využívali.
Ja proti linkám v tých oblastiach nemám nič, aj keď si myslím, že teraz treba iné veci, ale v tých trasách ako sú teraz je to totálna hovädina. ?
______________________
Ešte k tomu záložnému Ikarusu - terén na L42 mu nerobil žiadny problém ? ?
Kami
O hradeni minibusov sa tu uz pisalo (na 42 pojde SOR, na 41 ZV). Trvala prevadzka SORu 9.5 by bola neekonomicka a neviem ako by to bolo s priechodnostou - predsalen ma 2,5 m sirku.