Ked uz sa tu tak keca o busoch, zastavkach a zastavovaniach.. tak ma zaujima ze kde ma autobus zastavit (oficialne)? Mne sa bezne stava ze predok autobusu zastavi napr 3metre pred oznacnikom, dakedy 5 metrov za oznacnikom a obcas presne pri oznacniku.... a casto my to dost vadi.
A napriklad ak niekto pozna zastavku mlada garda smer mesto, tak uz 2krat sa stalo ze zastavil 3 metre za oznacnikom kde uz su tie 'zvodidla pre chodcov' (alebo neviem ako to nazvat) a zvycajne sa preto 1dverami neda nastupit ani vystupit...
A napriklad ak niekto pozna zastavku mlada garda smer mesto, tak uz 2krat sa stalo ze zastavil 3 metre za oznacnikom kde uz su tie 'zvodidla pre chodcov' (alebo neviem ako to nazvat) a zvycajne sa preto 1dverami neda nastupit ani vystupit...
Kami
1. Elektricku v Petrzalke nie je mozne zaviest inde ako na Safko. Kedze elektricka v BA plni funkciu NDS, je logicke ze v prvej etape bude aj Petrzalka napojena na povrchovu siet prave tam.
2. ZSR prisli s tym planom na tunel z EU fondov az ked bola schvalena elektricka do Petrzky. Povodne chceli dokonca elektricku uplne nahradit. Tam vsak vznika logicka otazka, ako by chceli dopravu v Petrzke organizovat, snad nie s rusnom a 5 voznami Bh?
3. Druha moznost je spolocne vyuzivanie tunela pre NDS aj zeleznice. Vznika otazka trasy (trasa podzemnej drahy B ma svoju logiku a stale je v uzemnom plane) a realnosti stavby 2-systemoveho tunela.
4. Nic nebrani zelezniciam aby sa do MHD zapojili ako dalsia trakcia na existujucich tratiach.
5. MC Nove mesto sa tvrdohlavo brani dostavbe Filialky.