Pani, bol som v Prahe, ale tak "sjety gumy" som nikdy na BA busoch nevidel. Par krat som sa zamyslel nad bezpecnostou dopravy, najma ked dezen bolo ledva vidiet... Tykalo sa to najma starsich Karos, ale stav bol dost zalostny aj na Citybusoch.


, len lana od nich. A tie veci, kam sa navijaju, sa nazyvaju strhovaky, pretoze (pri spravnej obsluhe) v pripade vypadnutia zberaca z troleja je zberac strhnuty do vyrazne nizsej polohy, prave preto, aby netrhal nosne lana trolejoveho vedenia
Ale je to teda Nad luckami, ako predpokladam?
V knihe si to pozriem, ked ju doma najdem, lebo je kdesi zahadzana
inTony
príklad:
KARLOVA VES
poobede (jeden smer)
5 liniek (každá 12min. interval), celkovo 2,4min. interval (predpokladaný, pretože pri takom počte liniek sa nedá zabezpečiť pravidelnosť), 25 vlakov/hod.
"Dnešný stav."
3 linky (každá 7,5min. interval) + 2 linky špičkové (každá 15min. interval v preklade aby tvorili 7,5min. interval), celkovo 1,9min. interval, 32 vlakov/hod.
"Podľa návrhu a môjho zamyslenia
2 linky (každá 4min. interval), celkovo 2min. interval, 30 vlakov za hodinu
"Optimálny stav."