Reply on: matej #52920:
no načo postaviť nove obratisko? po stavbe električky bude väčina liniek končiť v strede petržalky kde prichádza do uvahy jedine obratisko Holičská ktoré už teraz nestačí. Aj keĎ ja by som to obratisko staval niekde v okolí zastávky Tupoleovova resp prebudovať obratisko Holičská na konečnu L68,93,94,96


matej
Po Starom moste sú teda dve možnosti, aby nešla k Auparku:
1.) Odbočí na Viedenskú cestu, čím by sa vyhovelo ženičkám s vysokými podpätkami, ktoré musia z Auparku chodiť do Divadla Aréna pešo. Pokračovala by po Viedenskej ceste a končiť by mohla v oblasti zastávky Kremnická, čo je už na Rusovskej ceste. Točiť by sa mohla na parkovisku vo vedľajšej uličke, príp. by obišla nejaký menší obytný blok v tejto oblasti a tým by sa nasmerovala na protismer.
2.) Inak by musela pokračovať po Jantárovej ceste na zastávku Farského, čím by posilnila linku č. 95. Predpokladám, že ak chce končiť niekde na/pri Rusovskej ceste, nepôjde cez Šustekovu, Furdekovu a Nám. Hraničiarov ale cez Jantárovu cestu tak ako linka č. 95. Potom musí zabočiť doprava na zastávku Jungmannova (ak by šla doľava, najbližšiu možnú konečnú by som nehodnotil ani ako "pri Rusovskej ceste"). Po nej by mohla pokračovať k zastávke Hálova alebo zabočiť do vedľajšej uličky a medzi panelákmi by mala konečnú, čim by ľudia z tejto oblasti mali bližšie k autobusovej zastávke. V opačnom prípade po zastávke Hálova buď odbočí vpravo a točila by sa na benzínovej pumpe resp. v bočnej uličke medzi panelákmi (neviem, či je tam priestor) alebo vľavo k potravinám a tam by mohla byť konečná tiež, resp. by pokračovala ďalej po Rusovskej ceste: Tam by zastavila na Záporožskej alebo by zabočila k ŽST Petržalka a vtejto oblasti alebo na Kúpalisku Matador by bola konečná zastávka. Inak by však po Záporožskej niekam zabočila na novú konečnú, alebo by tak musela urobiť pri/po zastávke Kremnická.
Tak, toť moja "analýza". Ak máte iné nápady, píšte sem alebo mne na e-mail (najlepšie oboje - matej.balog@gmail.com).
Ďakujem