Reply on: ufo #51997:
Hej, visí na tých istých stĺpoch. Rozpätie nie je zrazu dobré, stĺpy aj napriek názoru pánov inžinierov Paru a Haluzu visí ako šnúry na bielizeň. Predpokladaný vývoj je taký, že to čoskoro niekto strhne a následne dajú súdruhovi inžinieri zahustiť stĺpy. Taký obraz debility, ako je likvidácía reťazovky v KV, som už dávno nevidel. Mimochodom, by ma zaujímalo, či na trať do Petržalky s Vkonštr.=80 km/h budú tiež súkať delta závesy, podľa možnosti bez kompenzácie a okorenené sekciami na pevných svorkách? Momoti!
Tomáš
· Na základe podnetov cestujúcich budú autobusy linky č. 88 v smere od AS Mlynské nivy k Novému mostu budú zastavovať aj na zastávke Aupark na Panónskej ceste, čím budú zabezpečené ďalšie možnosti spojení.
· Taktiež na základe pripomienok cestujúcich a rokovaní s podnikmi a učilišťami v oblasti Na pantoch bude upravený cestovný poriadok linky č. 59. Naďalej však platí, že najdôležitejšie spojenie medzi Petržalkou a Račou a opačne predstavuje linka č. 94 s prestupom na električky v uzle Vazovova, resp. linka č. 98 s prestupom na električky v prestupovom bode OD Slimák - Riazanská.
· Spoj linky č. 94 s odchodom zo zastávky Holíčska o 7:32 h bude pokračovať z Vazovovej ulice po trase linky č. 59 cez Račianske mýto, Račiansku a Púchovskú ulicu na ulicu Na pantoch. Tento spoj bude v cestovnom poriadku vyznačený značkou.