Reply on: ufo #51997:
Hej, visí na tých istých stĺpoch. Rozpätie nie je zrazu dobré, stĺpy aj napriek názoru pánov inžinierov Paru a Haluzu visí ako šnúry na bielizeň. Predpokladaný vývoj je taký, že to čoskoro niekto strhne a následne dajú súdruhovi inžinieri zahustiť stĺpy. Taký obraz debility, ako je likvidácía reťazovky v KV, som už dávno nevidel. Mimochodom, by ma zaujímalo, či na trať do Petržalky s Vkonštr.=80 km/h budú tiež súkať delta závesy, podľa možnosti bez kompenzácie a okorenené sekciami na pevných svorkách? Momoti!
galiyosha
Re #51938 AAA: Tým myslíš tú papierovú "maximálnu prevádzkovú rýchlosť"?
Re #51942 martiner: Asi mi nič iné neostane. Len archívy sú asi svet sám o sebe a zatiaľ som doň neprenikol.
Re #51946 Papyr: Ale ona sa nedereťazovkuje samovoľne, veď bol na to vypísaný (Parane)normálny tender.
Re #51951 81-71: Podľa mňa by zástavka Siemens vyvolávala v cestujúcich zvláštny pocit. (V niektorých určite.)
Re #51961 Martin Fundárek: Vďaka za tip, pohľadám.
Re #51963 Ámos Keynes: Keď si do nanokonštruktorovej placky nahráš program "chlieb" a zmačkneš tlačidlo "Postav", aj detiská v Afrike možno prestanú hladovať.
Re #51981 marko: Mne je tiež trochu ľúto premrhaných vozokm na 99, aj tak si však nemyslím, že by to bola zbytočná linka. Ako nadväzná by bez debaty bola stokrát užitočnejšia, keby chodila cez Smolenickú.
Osobne však túto linku vnímam len ako protiargument tým, čo potrebujú priame spojenie odvšadiaľ všade. Takto sa môže pekne papierovo napísať, že spája všetky zdravotnícke zariadenia v Petržalke, miestny úrad, železničnú stanicu a neviem, čo všetko ešte...
Na druhú stranu, jej ustrihnutím/zredukovaním ušetríš maximálne tak krátke vozy. Tými by si kmeňové linky alebo presmerovanie 93 aj tak nezabezpečil.
Čo sa týka úplne dementného cestovného poriadku električiek na Kapucínskej (teraz počas výluky idú obidve minútu po sebe a potom 11 minút nič, skutočne úžasné), dúfam, že to ošetrí plánovaná zmena linkového vedenia električiek. Keby chodili v 6minútovom preklade, alebo po novom jedna linka každé 3 či 4 minúty, čo by som považoval za optimum, máš to plus-mínus to isté, čo pod Novým mostom. (V súčasnosti síce teoreticky síce 4minútový preklad, prakticky to tak však nie je, viď cestovný poriadok...)
Aj tak zmenu linkového vedenia v Petržalke vnímam len ako prípravný krok na reálnu výstavbu električky. Vieš si asi predstaviť, ako by verejnosť zareagovala, keby sa jej po výstavbe električky takýmto spôsobom pomenila doprava? Takto sa za tie tri roky len zrušia 59 a 95, skráti 78, zredukuje alebo zruší 83, a to bude všetko...