tak zase nieco k metru:
osobne si myslim, ze zeleznicna stanica v petrzalke je dost nestastne umiestnena, nakolko hlavna os a teda aj buduce metro povedie inokade. videl som sice nejaky projekt, kde bola priestorom sucasnej rusovskej cesty vedena odbocka na stanicu, ale to asi nie je ono.
bratislava sice nema milion obyvatelov, ale narozdiel od vacsiny velkomiest jej tvar tvori akesi velke Y, teda smer na zahorie, petrzalka a najlepsie je to asi smerom na vychod, kde je rovina. dosledkom prirodzenych i umelych barier (ako male karpaty, dunaj, rakusko, madarsko, letisko) sa cely rozvoj mesta koncentruje len do urcitych koridorov. spolahlivym riesenim dopravy je uplne oddeleny dopravny prostriedok. do urcitej miery je vlastne jedno, ci to bude elektricka alebo metro (podobne riesenie by ponukala aj samostatna cesta pre autobusy - napr. na estakade, aj ked nie som zastanca autobusov).
metro je lepsie pravdepodobne z toho dovodu, ze nejako implicitne obsahuje urcitu navigaciu a teda znizuje riziko kolizii, nakolko v beznej doprave je kopa vodicov, ktori kaslu na predpisy a nasledne vznikaju problemy, zapchy a nespolahliva doprava.
(ja sa inak velmi cudujem ako mozu dat niektorym dementom vodicak). takze moj nazor, metro alebo pod/nad povrchova elektricka (alebo aj nejaka nekonvencna draha), len co najskor sa rozhodnut.
osobne si myslim, ze zeleznicna stanica v petrzalke je dost nestastne umiestnena, nakolko hlavna os a teda aj buduce metro povedie inokade. videl som sice nejaky projekt, kde bola priestorom sucasnej rusovskej cesty vedena odbocka na stanicu, ale to asi nie je ono.
bratislava sice nema milion obyvatelov, ale narozdiel od vacsiny velkomiest jej tvar tvori akesi velke Y, teda smer na zahorie, petrzalka a najlepsie je to asi smerom na vychod, kde je rovina. dosledkom prirodzenych i umelych barier (ako male karpaty, dunaj, rakusko, madarsko, letisko) sa cely rozvoj mesta koncentruje len do urcitych koridorov. spolahlivym riesenim dopravy je uplne oddeleny dopravny prostriedok. do urcitej miery je vlastne jedno, ci to bude elektricka alebo metro (podobne riesenie by ponukala aj samostatna cesta pre autobusy - napr. na estakade, aj ked nie som zastanca autobusov).
metro je lepsie pravdepodobne z toho dovodu, ze nejako implicitne obsahuje urcitu navigaciu a teda znizuje riziko kolizii, nakolko v beznej doprave je kopa vodicov, ktori kaslu na predpisy a nasledne vznikaju problemy, zapchy a nespolahliva doprava.
(ja sa inak velmi cudujem ako mozu dat niektorym dementom vodicak). takze moj nazor, metro alebo pod/nad povrchova elektricka (alebo aj nejaka nekonvencna draha), len co najskor sa rozhodnut.
KLF
Inak plne suhlasim s TeBeCe-m co sa tyka oznamovania novych zastavok v Prahe.
------------------------------------------------
A TERAZ TO HLAVNE !!!!!!!!!!!!!!!!
To s tymi T3Skami nemyslite vazne ?!?!?!?!?!?!?!?
No ocujte.... JA OSOBNE som ochotny si ist v noci na grafitidebilov pockat v areali DPB! Akoze myslim si, ze toto uz prehnali, ked zasrali (sorry, jemnejsie to nejde) UPLNE NOVE VOZY T3S !!!!!
Vravim - ak sa niekto prida, mozme zorganizovat polovacku na grafitakov a dolameme im ruky! Mozno to znie kruto a drsne, ale kua podla mna to bude este slaby trest! UVEDOMTE si, ze zasrali tymi svinstvami TOTALNE NOVE VOZY!!!!!! Odhliadnuc od toho ze dnes som siel v T2 7800 (zadny voz supravy) a bol UPLNE pocmarany fixkami !!!! Ja neviem, ja by som siel asi do basy, ale ja keby som zbadal takeho, co to robi, ja ho dobijem. ;(((((
Sorry, ale teraz ako som sa dozvedel o tych T3S, uz si myslim, ze treba s tymi hajzlami zacat nieco robit!!!!
Takze ocakavam vase navrhy!
NENECHAJME SI ZASRAT AJ KS2ky ! Raz im dame po papuly a mozno sa skludnia.
Po precitani tohto prispevku si predstavte tie T3S prosim.
VDAKA!