Je az dojimave, ako ta tazi osud pacientov odosielanych z jednej bratislavskej nemocnice do druhej. Mojho kamarata s rozbitou hlavou (stalo sa mu to pri Druzbe) hnali z urazovky v Karlovke v noci pesi na Kramare, a na Kramaroch ho chceli vyhodit s tym, ze patri na Mickiewiczovu, ale vopchal sa im tam, lebo predsa len mal rozbitu hlavu. Mam taky dojem, ze si jediny v celej BA, koho zaujima presun pacientov.
Toto sem musím opätovne pridať, lebo sa to hodí do tejto diskusie (dúfam, že sa Andy na mňa nenahnevá)...
Autor: Andy (WAP) 10.9.2005 13.16 #49302 Re:
Čo tak čítam fórum, tak mi z toho vychádza, že priemerný petržalčan má pohybové problémy, chodí denne do Nemocnice, pričom cestou sa zastaví v hypermarkete, ale TESCO nestačí, musí to byť práve Carrefoure, tam nakúpi 10 tašiek. Vždy má pri sebe kufre, pretože každý deň musí cestovať za rodičmi vlakom a asi im perie šaty. A priemerný petržalčan vždy býva na trase linky 81. Samozrejme chodí za kamarátmi na Einsteinovej.
A od Patrónky po Sokolskú L21 pod vedením nejde a trasa cez Kramáre je dlhšia. Písal si o prestupe z L21 na Patrónke, nie na Sokolskej. Takže čo vlastne chceš? Klamať a zavádzať, prispôsobovať fakty svojej momentálnej potrebe, alebo seriózne diskutovať?
Re #51335 marko: K Antolskej: A koľko % tých zamestnancov Antolskej, ktorí nedochádzajú autom, sa dostane do práce a-99 a koľko by sa ich dostalo do práce Tvojou hypotetickou priamou linkou z hlavnej stanice? A prečo práve z hlavnej stanice?
Tvojecmárne snahy sledujem od začiatku a od začiatku je mi jasné, že Ti ide o spoj pre seba a nie pre obarlované babičky. Chýbajú mi odpovede na mnou položené otázky.
Re #51341 marko: Nechápem, absolútne nechápem, aký zmysel by malo prestať Antolskú obsluhovať a-99, ktorá tam dopraví 90% pacientov aj personálu (všetko Engeraučania) a namiesto toho zaviesť linku, ktorá tam privezie priamo 1% ľudí a zvyšok nechať prestupovať? Nevídaná bezohľadnosť.
Čo sa týka Klamárov a Súloživcov - akým spôsobom by sa zbezprestupnilo spojenie práve týchto oblastí s Antolskou presmerovaním a-93 na Antolskú?
Tvoja argumetnácia o tom "kde vziať kilometre" tu bola rozsápaná na kúsočky, akurát si to nestihol zaregistrovať.
Priznaj sa, že Ti ide o iné, netráp sa.
Sorry za nepochopenie ak si nereagoval. Ale ak by som to vztahoval na vsetkych, tak mnou navrhnute zmeny su v podstate ok.
A uz len k tomu obratisku - 10 - 15 busov naraz sa tam v pohode zmesti (v minulosti 95 + 59) - takze ani tu nie je problem.
myslim ze Vysehradska kapacitne postacuje lepsie na obracanie vozov ako Antolska. A vezmime si kolko busov by v lese na Antolskej napr. v rannej spicke smradilo... Ale v podstate suhlasim, ze ak by sa vozokm nejak extremne nezvysili, tak nejake zmeny v tejto oblasti Petrzalky mohli nastat. Ja som tiez z Petrzalky a do tej oblasti obcas cestujem a vobec nemam problem sa niekam dostat.
p.s. ked na niektore casti nereagujem, znamena, ze s nimi v podstate suhlasim.
Ani ja som sa nechcel uz opakovat, ale ked inac nedas.
Zase si to stiahol iba na Antolsku. Ale podla mojho navrhu uz by tam L99 nechodila ? , L93 - uz som argumentoval z kade zobrat busy, vozokm, vozomin, posilnenie useku L98.
A tie dva prestupy na Kramare a Druzbu - nejako mi v tvojom prispevku chybaju. A este preco prestupovat, ked sa to da vyriesit bez prestupu na Hl.st.? A zast.Lubovnianska je v celkom dobrom pesom dostupe aj pre zadnu cast Petrzalky. A tiez nevidim v tvojom prispevku argument na to, ze 2 busy idu z Vysehradskej - aj ked urcite tam nastupuje menej ludi (ako v pripade 95 na Lubovnianskej + Antolskej, 93 na styroch navyse zastavkach)!
nechcel som sa vyjadrovat, ale to je fakt taky problem 1 x prestupit?
Chcel si tu Hlavnu stanicu a ASMN -
93 po Luky II a odtial 99 - je v tom taky problem?
88 po Ekonomicku univerzitu a odtial 98 na Bzovicku, odkial je to na Antolsku kusok
A preco vlastne tolko obhajujes Antolsku? Z 95 jeden jediny prestup na 99, to predsa nikoho nezabije. Podla mna.
K Antolskej: Presmerovanie niektorych jej spojov k Antolskej alebo Dolnozemskej by L95 zatraktívnilo a to hlavne v jej koncovej casti, kde to treba ako sol. Okrem toho na L95 nespravili zastavku na urovni sidliska (myslim Luky VIII - Jasovska a okolie). Lucanka je moc predsunuta a Vysehradska je uz moc za rohom. Ved ked tam bude raz elektricka urcite nebude treba tak daleko slapat.
Osobne tipujem skor KT4D nez T4D, tam si v ramci unikikacie viem predstavit klasicky aky je v Tr37. Mimochodom, KT4 mali MGcko pod vodicom, cize tam niekde bol asi aj zrychlovac, aspon taky mam pocit. Zaujimava konstrukcia, ale jazdit by som s tym veru nechcel, sediet na huciacom MG nemusim. ?
Reagujes presne tak, ako som uz pisal - na reakciu. Co tak si precitat cely clanok co som navrhoval s L99, L98, L59 a inymi.
A este k Antolskej: ma viac ako 1200 zamestnancov. Par desiatok chodi do prace autami, ale co zvysok? Ma minimalne taky isty pocet pacientov ako zamesnancov - lozkovych + navyse ambulantni (kedze je tam aj poliklinika) + navstevy k lozkovym pacientom. Takze som zvedavy ake cislo mi das z Vysehradskej (kolko ludi za den tam nastupi na bus a predel to dvomi - 93/95) a potom uvidime co je efektivnejsie.
A len tak naokraj, jasne ze v rannej spicke nebude vytazeny spoj z nemocnice, ale ze skor bude plny opacnym smerom ?.
Spectre