Reply on: Spectre #51140:
myslím všetko... preraďovanie (na tých najnovších busoch už nie, však?) plus uspôsobenie jazdy vzhľadom na kvalitu vozovky....inak, vodiči bratislavskej MHD dali latku poriadne vysoko, zvykli sme si, že jazdia bežne pomerne rýchlo a preto, keď napríklad sedím v autobuse, ktorý ide "normálnou" (na bratislavské pomery rozumej: veľmi pomaly) rýchlosťou, už tŕpnem...
to isté platí na zastávkach: zvykli sme si, že dvere sa zatvárajú už pri rozbiehaní autobusu a všetko má v našej MHD taký "bleksový" charakter: keď nedajbože nejaký vodič čaká chvíľu na zastávke, už sa ľudia hmýria a vidno, že ich to znepokojuje (citujem: "No, na čo čaká, čo už nejdeme?")
Spectre
Presne! O trase električky už vieme, počítame s ňou v systéme liniek. Ak by sa začali v Petržalke stavať dráty, výhľadovo do roka by prišlo dajme tomu 50 NP trolejbusov, tak by sa situácia vyriešila oveľa efektívnejšie. Takým adeptom by mohla byť napríklad linka 93 - pri tom intervale ideálne na trombelus (ak nie rovno tramvaj)