Jej, dlho som tu nebol, a vidim,ze od politiky sa preslo k niecomu zaujimavejsiemu ako napr. metro. Uplne suhlasim s Cookies, teda nieco medzi klasickou elinou a tazkym metrom.
V centre pod zemou a potom na povrchu po vlastnom telese, prip moznost vyuzit uz existujuce zeleznicne trate (ale to je uz asi velke sci-fi pre nase pomery).
Inak zo stavby metra, nezostali len zvysky na Lukach, ale aj najazd na Stary most z Petrzalky, kde bola koncom 80. rokov zacata aj stavba stanice( v priestoroch zhruba oproti Bille). Vybudovane boli zaklady a ciastocne nejake podzemne priestory, ktore po opusteni stavby zaliala voda a v zime tam bolo perfektne kryte klzisko, lepsie ako zimak.
Este k tomu clanku o historickych trolejoch. Preco si Spectre myslis, ze by mal mat 6053 cislo 53. Ved ked mame dve deviny tak jedna by mala byt v stave po dodavke a druha v stave v akom dojazdili v 90. rokoch.
Pre mna osobne je urcite zaujimavejsi hist. voz v stave v akom si ho pamatam. Napriklad T2 by som chcel taku akou som sa vozil do skoly.
Ale to je len moj subjektivny nazor. Chapem ze vacsina ma iny nazor..
V centre pod zemou a potom na povrchu po vlastnom telese, prip moznost vyuzit uz existujuce zeleznicne trate (ale to je uz asi velke sci-fi pre nase pomery).
Inak zo stavby metra, nezostali len zvysky na Lukach, ale aj najazd na Stary most z Petrzalky, kde bola koncom 80. rokov zacata aj stavba stanice( v priestoroch zhruba oproti Bille). Vybudovane boli zaklady a ciastocne nejake podzemne priestory, ktore po opusteni stavby zaliala voda a v zime tam bolo perfektne kryte klzisko, lepsie ako zimak.
Este k tomu clanku o historickych trolejoch. Preco si Spectre myslis, ze by mal mat 6053 cislo 53. Ved ked mame dve deviny tak jedna by mala byt v stave po dodavke a druha v stave v akom dojazdili v 90. rokoch.
Pre mna osobne je urcite zaujimavejsi hist. voz v stave v akom si ho pamatam. Napriklad T2 by som chcel taku akou som sa vozil do skoly.
Ale to je len moj subjektivny nazor. Chapem ze vacsina ma iny nazor..
TeBeCe