No, bohužiaľ na budúci rok DPB môže najazdiť len čosi vyše 40 miliónov vozokilometrov. Pred takými 10-rokmi to bolo 56 miliónov vozokilometrov, čiže je to pokles takmer o 29%. Tiež sa bude zdražovať cestovné, pretože očakávania, že ľudia budú cestovať na 30-minútové lístky, sa nejako nesplnili. (Ľudia majú rozum a dobre vedia, ako sa im 10-minútové lístky oplatia). Celé toto zdražovanie a znižovanie kvality je spôsobené tým, že mesto je enormne zadĺžené, takže na budúci rok chce mať vyrovnaný rozpočet. A to aj za cenu, že bude obmedzovať verejnú dopravu na úkor áut. Aj keď je celosvetovým trendom vytláčanie áut z miest a podporovanie mestskej dopravy, magistrát chce vybudovať spojnicu Pražskej a Pionierskej ulice za 6 miliárd namiesto toho, aby investoval do hromadnej dopravy. Bratislava sa zrejme tiež bude učiť až z vlastných chýb a nie z chýb iných miest...
Spectre
Čo sa týka K2S 7107,08,09 - tie dvere sú nanovo vyrobené, a majú odľahčenú hliníkovú konštrukciu. Dôvodov, prečo tam nedali dvojdielne, j hneď niekoľko:
1/ Financie
2/ Staré dvere zasahovali do povoledného výrezu vozidla - tzn. ak by s týmito dverami vošiel cez dvere garáže, asi by to bohvieako nedopadlo.
Istý Ing. z DPB: "Veci pre našich vodičov musia byť blbuvzdorné"
Vyjadrím sa ešte k tým 14TrM - na stanici Predmestie pravdepodobne naozaj boli, lenže nešlo o dodávku pre Blavu.