No nie som si isty, ze to bolo s tymi T6A5kami tak ako si napisal. Az taka velmi nadstandardna vybava tam zase nieje. Je tam par kvalitnejsich veci, ale radsej nech su tam, ako keby sa potom museli povymienat. Ako to bolo napr. s polopantografmi na druhej serii T6A5, ktore sa vdaka svojej mimoriadnej poruchovsti vsetky museli povymienat za kvalitnejsie. A tych suprav by na ukor tych veci urcite viac nekupili. Kupili by rovnake mnozstvo aj keby neboli s takou vybavou. A ta vybava nie je zasluhou nejakeho poslanca, ale jedneho cloveka z vozovne Krasnany, vdaka ktoremu je technicky stav elektriciek v Krasnanoch ovela lepsi ako na Trnavke...
Kurnik je mi az zle ked citam ako sa tu kasle na MHD v Blave.
Takze by som chcel hned jednu vec aj vam tu povedat. Pamatate sa na ten Ikarus (41x ???) co tu pokusne premaval pred rokmi ? Taky sivy bol. No skoro ma prasklo o zem, ked som ho zahliadol v DP v Banskej Bystrici. ma uz iny nater, ale zda sa ze tam veselo premava uz par rokov.
Spectre
Čo sa týka K2S 7107,08,09 - tie dvere sú nanovo vyrobené, a majú odľahčenú hliníkovú konštrukciu. Dôvodov, prečo tam nedali dvojdielne, j hneď niekoľko:
1/ Financie
2/ Staré dvere zasahovali do povoledného výrezu vozidla - tzn. ak by s týmito dverami vošiel cez dvere garáže, asi by to bohvieako nedopadlo.
Istý Ing. z DPB: "Veci pre našich vodičov musia byť blbuvzdorné"
Vyjadrím sa ešte k tým 14TrM - na stanici Predmestie pravdepodobne naozaj boli, lenže nešlo o dodávku pre Blavu.