Reply on: slovanista21 #49955:
Pri toľkých linkách by mohli byť riedke alebo redšie intervaly a nemohli byť chodiť ani trocha pravidelne. Zatiaľ čo pri nízkom počte liniek môže byť hustý interval a pravidelnejšie intervaly.Príklad z praxe:
Keď chcem ísť z Karlovky na Vinohrady a ujde mi linka 5, buď budem čakať 12min. alebo pôjdem na 9, potom prestúpim na 3 alebo 7 príp. 11 a dostanem sa do cieľa rýchlejšie.
? ?
Ale clanok o korze sa mi paci.
(nan sa ani ta stanica nechyta
slovanista21
DALO MI TO MOOOOOOC PRÁCE DÚFAM ŽE OCENITE ASPON PRÁCU A SNAHU A POVIETE ČO MÁM ZMENIŤ DÍK...............
1 - HLAVNÁ STANICA - Obchodná -tunel-K.Ves-DÚBRAVKA
2 - HLAVNÁ STANICA - Floriánske nám. -Vazovova-Mariánska-N.Ľ.ŠTÚRA
3 -BEZ ZMENY V TRASE (RAČA - HLAVNÁ STANICA)
4 - DÚBRAVKA - nábrežie- Šafárikovo nám. - Obchodná - Vazovova-T. Mýto - ZLATÉ PIESKY
5 - BEZ ZMENY V TRASE ..... LEN Z K.V. POMOCNÁ LINKA 5a CEZ TUNEL (LEN ŠPIČKA /06,30-08,30.....14,30-16,30/)
7 - HLAVNÁ STANICA - Vazovova - T. Mýto - RUŽINOV
8 - KARLOVÁ VES - nábrežie - N.Ľ.Štúra - Kamenné nám. - T.mýto - RUŽINOV
9 - RUŽINOV - Vazovova -RAČA
11- RAČA - Americké nám. - Kamenné nám. -N.Ľ.Štúra- ŠAFÁRIKOVO NÁM
12- ŠAFÁRIKOVO NÁM - tunel - DÚBRAVKA
1X- DÚBRAVKA - nábrežie - Šafárikovo nám -Obchodná - Vazovova (otočka na Mariánsku) - Kamenné nám -tunel - Karlová Ves (Každý 5. spoj končí v K.VSI)-DÚBRAVKA
14- HLAVNÁ STANICA - Vazovova - T. Mýto - ZLATÉ PIESKY