Cestujem denne z Vrakune do zamestnania v Petrzalke. Doteraz boli mnou vyuzivane spoje taketo:
linka 71 Dudvazska - Mala Scena 6:59 - 7:16 (17 minut) pripadne meskanie 4-5 minut
linka 82 Mala Scena – Vystavisko 7:19 (pripadne 7:31) - 7:24 (pripadne 7:36) (5 minut)
pesi presun 1 minuta
Cesta do prace mi trvala maximalne 38 minut.
Obe tieto linky su zrusene. Linka 71 je ciastocne nahradena linkou 87. Viedensku cestu vsak obsluhovala jedina linka 82, ktora je uplne zrusena bez primeranej nahrady.
Na moju otazku akym sposobom sa po novom dostanem do prace mi odpovedal Ing. Bronislav Weigl:
Vase spojenie (Dudvazska - Incheba) bude zabezpecene s jednym prestupom (ako doposial) s linkami c. 87+88 cez most APOLLO na zastavky Einsteinova.
Tuto trasu spolu s dalsou moznou som vyskusala a dopadla som nasledovne:
Kombinacia 87 + 88
linka 87 Dudvazska - Most Apollo 7:00 - 7:19 (19 minut) spoj meskal 9 minut, na Most Apollo prisiel o 7:28, takze som nestihla spoj 88 o 7:23
linka 88 Most Apollo - Einsteinova 7:29 - 7:43 (14 minut) spoj meskal 2 minuty
pesi presun 15 minut
Celkovo mi cesta do prace trvala 60 minut.
Meskanie spoja 87 sposobil prejazd vlaku a zapcha na krizovatke Kosicka.
Kombinacia 79 + 70 + 88
linka 79 Dudvazska - ZST P.Biskupice 7:00 - 7:02 (2 minuty) spoj meskal 2 minuty uz na zastavke Dudvazska, na ZST P.Biskupice prisiel 7:04
linka 70 ZST P.Biskupice - Novy most 7:06 - 7:31 (25 minut) spoj meskal 9 minut, pod Novy most prisiel 7:40, takze som nestihla spoj 88 o 7:35
linka 88 Novy most - Einsteinova 7:41 - 7:43 (2 minuty)
pesi presun 10 minut
Celkovo mi cesta do prace trvala 53 minut.
Casove odhady pre linku 70 su zrejme nespravne, pretoze meskanie nebolo sposobene ziadnou zapchou, na jej trase zapchy neboli, len bezna ranna premavka.
Takze cesta do prace mi po novom trva 53 alebo 60 minut ! Predtym mi trvala maximalne 38 minut. Myslim ze tento rozdiel je dost vyrazny. Cestovat hodinu z Vrakune do Petrzalky je skutocne privela, vzhladom na to ze neboli ziadne velke zapchy, prakticky ziadne pesie presuny medzi zastavkami (len zo zastavky do prace) ani cakania na dalsi spoj a bolo pekne pocasie.
Cesta z prace domov mi samozrejme tiez trva o 20 minut dlhsie ako predtym.
Neviem ako sa mala zmenit situacia zhustenim intervalov a zmenou kratkych vozidiel za dlhe, ale 70, 87 aj 88 boli v pondelok a utorok plne na prasknutie uz asi v tretine svojej trasy. Zvysok tyzdna to bolo o nieco unosnejsie.
Vedela som, ze sa moja situacia co sa tyka cestovanie po novom zhorsi, ale netusila som ze az tak.
Bolo skutocne nutne zrusit linku 82 ktora jedina obsluhovala Viedensku cestu ?
Alternativou k nej by mohla byt linka 50, ktorej by sa upravila trasa zo Stareho mosta cez Viedensku cestu na Einsteinovu a do Auparku. Toto by nebola prevratna zmena v linke 50 a zamestnancom Incheby a ostatnych firiem sidliacich v areali Incheba by to vyrazne pomohlo.
Samozrejme by sa potesili aj restauracie Au Cafe, Leberfinger, UFO a novo otvoreny bufet v areali Incheby.
Napriek mojej mierne znizenej pohyblivosti sa nestazujem na tri prestupy a ani na casove intervaly ktore pri linke 87 nie su nijak zavratne. Ale cestovat 50-60 minut miesto 38 je velky rozdiel.
59 som už písal keď sa ti pošťastí. Ja mám tak 92. Keď príde idem, keď nie tak nejdem. Určite na tých pár zastávok čo mi tam ide aj 95 (v tvojom prípade 98 a 99), nebudem čakať 20 minút na 92. Ber to ako možnosť na spestrenie. Vlastne, ak chytíš 59, je celá táto debata bezpredmetná! ?
Argumentuje sa, ze do mesta (Zochova,..) sa da dostat s busmi, kt.chodia kazde 2 min. v spicke. Pokial viem prva zast.je Smolenicka (93,94). A chcem iba poukazat na to, ze tam sa s 99 nedostanem!
Dik za propomienky:
1) tak by to bolo cislo 154 a mas to
( ak je buracka na racianskej smer na Racu je odpisany!!!
Premava tam 75 jedine v spicke)Olebo ju skratit po Kukucinovu.
2) tak konecna 88 na obratisku Rontgenova tam,kde sa otacala byvala 56. A mas spojenie Dvorov a Hajov.
3) 90 by boli autobusy aj male ostali by s 99.
(okrem toho 94 v tychto intervaloch vozi praktiky vzduch,aj z toho by boli klbove autobusy.
88 zaviedla sa iba,ze
mame novy most Apollo hura podme zavadzat cez neho novy autobus.
4) co sa tyka 191 nesuhlasim s tvojim nazorom
5)78-Dolne hony-Muchovao namesite-cez tyzden
78-cez vikend-Ovsiste-Safarikovo nam.
99 nema podla mna sancu na uspech!!!! je zbytocna.
1. Prestup 93/94 - 99 v smere na ulice Jiráskova a Romanova na zastávke Terno, 94 - 99 v smere na južnú časť Petržalky na Holíčskej, 93 - 99 na Antolskú na Lúčanke. Prečo prestupovať nutne na Smolenickej?
2. Keby sa 59 zrušila úplne (ako 71, 85, ...), nebolo by tu teraz toľko debát a ešte by boli k dispozícii ďalšie vozidlá
Re #49204 marko: 27-S, 47-S ako skrátená. 92S je tiež skrátená.
O čom to točíš?! Si sa sťažoval, že nestojí na Smolenickej. Nestojí, ale stojí na TERNE, kde stoja aj linky 59, 93 a 94. Nikto ťa nenúti ísť 99 k Tescu, ale môžeš vystúpiť na TERNE a prestúpiť na 93 (ak sa pošťastí aj na 59). Tak neargumentuj sprostosťami ty! ?
Ak teda myslí odchody zo zastávky Farského 95, ktorou mohla ísť leda tak na Smolenickú, tak to má aj tak lepšie. Z ulice jungmannova to má bližšie k zastávke, nemusí prechádzať križovatkou, má porovnateľný interval s 95, netočí sa cez pol Petržalky (alebo sa točí porovnateľne ? ) a na zastávke TERNO môže buď prestúpiť na 93 v lepšom intervale (tak ako mohla aj na Smolenickej), alebo ísť odtiaľ aj peši, takisto ako zo Smolenickej. Ak od cesty TERNO - TESCO odpočítame cestu Farského (99) - Farského (95), vyjde jej to nastejno, možno ešte lepšie. ?
To som uz spomenul zo zastavky Luky II (Tesco) na zast.Terno 9 !!!! minut. Nie je to chore? Normalny cas medzi tymito zastavkami je 2 min. Tak neargumentuj sprostostami!
Ja by som ešte pridal 92 S na 192. Totiž neviem, či DPB zabudol, že ešte začiatkom 90. rokov existovala linka 47 S, neviem či nie aj 43 S, ktoré ráno brali cestujúcich iba do mesta a poobede len z mesta. A tak teraz človek, čo pamätá toto označovanie si môže myslieť, že 92 S ide v špičke.
K 1: Vysvetli my teda, preco ked idem smerom do Tesca tak 99 nestoji na prestupnej zastavke Smolenicka - popripade navrhni lepsiu prestupnu zastavku.
Ake nosne linky mas na mysli - co sa budu tocit po Petrzalke.
K 2: Tie linky by sa mali spojit. (predchadzajuce moje prispevky).
K 5: Na 90 by stacili kratke autobusy (napr.j z 99). A kde zobrat busy na 93 - to som uz tiez niekolko krat spominal.
Ako mám tomu rozumieť? Že doteraz si mala priamu linku k Tescu a Carrefouru z Jungmannovej? Ktoú z týchto: 80, 81, 83, 84, 89, 92? Žeby ani jednu? Aj tebe sa zdá? Ak si tam chcela ísť, tak či tak si musela prestúpiť (počítam že z linky 89 na linky 91 alebo 93). O čo horšia je tebou tak zatracovaná linka 99? V tom že má lepší interval ako 89? Že ťa priamo zavezie na zastávku TERNO, odkiaľ je Tesco nehnevaj sa naozaj len na krok? Alebo že na tejto zastávke môžeš prestúpiť na 93 so štvorminútovym intervalom priamo k Tescu? A odtiaľ je to k hlavnému vchodu Carrefouru zhruba tak isto ako je to zo zastávky 91? Takže kde konkrétne vidíš problém? Že sa ti v tomto smere doprava dokonca zlepšila? Najprv rozmýšľaj, potom píš. Najviac nadávajú tí, čo sa majú najlepšie! ?
Už ma to asi napadlo, bude to bývalá 95 v trase Farského - Lúky II ... hoci to spojením k OC Danubia možno nazvať len so značnou dávkou fantázie. Pri tej pešej dochádzke je potom spojom k Tescu aj 99 na zastávku Terno.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
El Sergio