Reply on: marko #49203:
1. Prestup 93/94 - 99 v smere na ulice Jiráskova a Romanova na zastávke Terno, 94 - 99 v smere na južnú časť Petržalky na Holíčskej, 93 - 99 na Antolskú na Lúčanke. Prečo prestupovať nutne na Smolenickej?
2. Keby sa 59 zrušila úplne (ako 71, 85, ...), nebolo by tu teraz toľko debát a ešte by boli k dispozícii ďalšie vozidlá

Re #49204 marko: 27-S, 47-S ako skrátená. 92S je tiež skrátená.
tr3mp
Pripomienok je veľa, ja len zopár, ostatné určite odznejú.
Na začiatok, len ako pikoška, linka č. 54 už existuje na trase Východné - ŽST Vajnory
1. Linka č. 99 rozhodne nie je navrhnutá tak, aby sa ňou niekto vozil po celej trase ... jej funkcia je doprava z nosných liniek do konečných cieľov, aby sa nosné linky nemuseli točiť po Petržalke ako to bolo zvykom doteraz.
2. "Takto upravená trasa by zároveň bola náhradou za zrušené spoje autobusov č. 94 a č. 59, čím sa ušetrí jeden spoj" - jeden spoj možno definovať v zásade ako jeden odchod autobusu, resp. jedno jednosmerné absolvovanie trasy linky. Zrejme si myslel jedna linka. Musíš však myslieť na to, že disponibilný počet autobusov je konečný a v prípade, že by si spojil linky 59 a 94 do jednej, znamenalo by to zlepšenie intervalu 59 ale zároveň zhoršenie intervalu 94. Inými slovami omnoho viac vyťažený úsek Petržalka - mesto oslabíš a na úseku mesto - Rača budeš plytvať kapacitou, keďže tam premávajú aj kapacitné električky.
3. zrušiť linku autobusu č. 191 - to isté ako v bode 2, akurát budú chodiť prázdne spoje do Čunova a nebude stačiť kapacita do Rusoviec. Linka 191 je efektívne riešenie oblasti Jaroviec a Rusoviec.
5. "Ušetrené autobusy by mohli byť použité na obnovenie autobusu č. 90." presmerovaním 93 z Vyšehradskej na Antolskú autobusy neušetríš, skôr Ti budú chýbať. Takisto na zhustenie intervalov budeš potrebovať kĺbové busy, kde ich zoberieš?
Zrušením 88 úplne zrušíš spojenie východnej časti Dvorov a Hájov (predtým 81, teraz 88).
Veľká výhoda 88 je aj v tom, že nemá až také veľké rozdiely vo vyťaženosti v jednotlivých smeroch ako linky mesto - Petržalka. Na prepravu v silnom smere slúži prakticky na 2/3 - 3/4 svojej trasy (napr. ráno do mesta v smere k ASMN už od zastávky Kremnická, opačne od Bulíkovej).
Atď, atď ...