Dneska som sa vracala domov zo skoly zo SAfka a prisla na zastavku 95ka a mala napisane sluzobna jazda ale ludia do nej normalne nastupili az na to ze nefungovali druhe dvere - tade kade chodia kociky. No tak sme sli a dvere furt nefungovali a pri texnopole vysla autobusarka(take cierne vlasy, nizsia a postava pri sebe) a vrazila do tych dveri ktore sa len narazom trochu pohli, a uz bolo v buse pomenej ludi a daco povedala ale my co sme stali v kruhu a dalej sme jej vobec nerozumeli lebo to nezakricala na cely bus.Tak sme presli na dalsiu zastavku a lduia vpredu vystupili a nic.Tak my nechapavo kukame potom dakoho napadne ze asi mame vystupit tak sme vystupila dalsia skupinka ale ludia co sedeli vzadu uz vobec netusili ani ze tie dvere nejdu a sedeli dalej.Potom ich ta autobusarka vyhanala von.Vacsina cestujucix boli nejaki mladi ludia co sli zo skoly ty boli kludni ale taky starsi chlap ten tam na nu zacal nadavat ze ci to uz nevydrzi ze cely cas to nefungovali a zrazu jej to uz vadi par zastavok pred konecnou a nadaval jej normalne.Ta daco tiez zakricla a ale my vonku sme nic nerozumeli.Nejakym ludom vzadu este zakricala ze ide do garaze a ked xcu mozu ist s nou a tak vystupili.Vsetci sme nechapavo civeli na odchadzajuci bus-to bol ten taky novsi s oranzovym pasom naboku.Mne osobne nevadi ze ma vyhodila dve zastavky pred mojou aj tak za min prisla dalsia 95 ale fakt by ma zaujmalo preco jej celu cestu tie dvere nevadili a blizko od konecnej kde uz cestovalo aj tak len zopar ludi vsetkych vyhodila a sla do garazi.
tr3mp
Pripomienok je veľa, ja len zopár, ostatné určite odznejú.
Na začiatok, len ako pikoška, linka č. 54 už existuje na trase Východné - ŽST Vajnory
1. Linka č. 99 rozhodne nie je navrhnutá tak, aby sa ňou niekto vozil po celej trase ... jej funkcia je doprava z nosných liniek do konečných cieľov, aby sa nosné linky nemuseli točiť po Petržalke ako to bolo zvykom doteraz.
2. "Takto upravená trasa by zároveň bola náhradou za zrušené spoje autobusov č. 94 a č. 59, čím sa ušetrí jeden spoj" - jeden spoj možno definovať v zásade ako jeden odchod autobusu, resp. jedno jednosmerné absolvovanie trasy linky. Zrejme si myslel jedna linka. Musíš však myslieť na to, že disponibilný počet autobusov je konečný a v prípade, že by si spojil linky 59 a 94 do jednej, znamenalo by to zlepšenie intervalu 59 ale zároveň zhoršenie intervalu 94. Inými slovami omnoho viac vyťažený úsek Petržalka - mesto oslabíš a na úseku mesto - Rača budeš plytvať kapacitou, keďže tam premávajú aj kapacitné električky.
3. zrušiť linku autobusu č. 191 - to isté ako v bode 2, akurát budú chodiť prázdne spoje do Čunova a nebude stačiť kapacita do Rusoviec. Linka 191 je efektívne riešenie oblasti Jaroviec a Rusoviec.
5. "Ušetrené autobusy by mohli byť použité na obnovenie autobusu č. 90." presmerovaním 93 z Vyšehradskej na Antolskú autobusy neušetríš, skôr Ti budú chýbať. Takisto na zhustenie intervalov budeš potrebovať kĺbové busy, kde ich zoberieš?
Zrušením 88 úplne zrušíš spojenie východnej časti Dvorov a Hájov (predtým 81, teraz 88).
Veľká výhoda 88 je aj v tom, že nemá až také veľké rozdiely vo vyťaženosti v jednotlivých smeroch ako linky mesto - Petržalka. Na prepravu v silnom smere slúži prakticky na 2/3 - 3/4 svojej trasy (napr. ráno do mesta v smere k ASMN už od zastávky Kremnická, opačne od Bulíkovej).
Atď, atď ...