po precitani par prispevkov by som chcel navrnut tiez riesenie:
zrusit linku 99-preskakovat ako opice na dve potentockovane zastavky ,aby sa clovek dostal domov.A o okruznej jazde ani nehovorim.
zrusit linku 94-ked uz argumetovali spolocnimi zastavkami a trasou (aka posilnená linka- staci 93)-
namiesto nej zhustit interval 93 !!!!!!!!!
res.bude tam linka 59-res ci uz precislovat 59 na 94 ale naopak to uz je len kozmeticky detail na tom celom.
zrusit linku 191-na co im je tam dalsi spoj??? ved do drahej vilovej stvrte sa aj tak vozia autami!!!
93- potiahnut od Tesca Luky2 cez povodnu trasu az k Antolskej nemocnici.Prepojenie nemocnic Antolska,Luky,Centrum mesta a nemocnicov Kramare.
zaviest opat liku 90 povodna trasa a od Tesca Luky 2 na Vysehradsku namiesto 93ky.(zabezpeci spojenie vychodnej casti Petrzalky a bude sa dat prestupovat pod Novym mostom do ostatných casti východnej Bratislavy.
Toto bol prikladovy spoj ako sa prestupovalo vyse 25 rokov ako to zaviedli teraz.
92 skratit po Holicku-tymto spojom aj tak skoro nikto necestuje,Vzdy je takmer prazdny.Vímimka mozno 2 spoje rano.
59-aby ste nepovedali ,ze pojdu na Luky subezne s 93 tak po Holicku (odtial tiez vyraza 68)
Upravit linku 88-vsetko sa teraz trieska cez Ekonomicku Univerzitu.
88-Autobusova stanica NIVY-Most Apolo,
(suhlasim s navrhom trate bud nech ostane EU-
alebo cez Trh okolo červenej pošty a posilnenie kapacity cez Osuskeho,Cauflandu na Prokofievovu ulicu,kde ma ztastavku 96.
Autobus cislo 84 bude obsluhovat obyvatelov Ovsista do Centra mesta.Bude tam mat po tejto zmene vyznam.
A bude urcite vyuzitelnejsia ako vedena 99,ktora nikam nevedie!!!!!:
A usetria sa 3 spoje 191,99,94(59)
94 versus 59-tento spoj by mal zastavovat na Námesti 1 mája !!!.
Myslím si,že takáto úprava zefektívni cestovanie napriek prestupom.
Tu nejde tak ani o pohodu alebo lenivost cestujucich.Tu ide o priscip efektivity cestovania.Sme ludia a nie nejake blchy aby sme preskakovali s jedneho busu do druheho ako sa dopravnemu podniku zamane.Analyzu robil niekto,kto o cestovani nema ani paru.
Som zvedavy ako by sa pacilo tym,co chodia autami,a( a kto toto vymyslel) ako mrznu v zime a dazdy ludia na mackanej zastavke, do ktorej prsi ,je tam jedna lavicka pre 2 ludi maximalne 3ch Ale hlavna vec,ze je zo skla a svieti na nej reklama Vandaly ju aj tak pravidelne roztlkajua DPB musim investovat peniaze na ich obnovu.
Myslite si,ze len kritizujem.Nie nie nie.Mám aj pozitívum.
Ale predsa 2 spoje sa podarili a to neviem ako?
ostala 98,68, a zrychleny resp presmerovaný 95.S týmto suhlasim je to vymyslene dobre má to hlavu aj patu a pomoze to pri cestovani.
S pozdravom Marek
zrusit linku 99-preskakovat ako opice na dve potentockovane zastavky ,aby sa clovek dostal domov.A o okruznej jazde ani nehovorim.
zrusit linku 94-ked uz argumetovali spolocnimi zastavkami a trasou (aka posilnená linka- staci 93)-
namiesto nej zhustit interval 93 !!!!!!!!!
res.bude tam linka 59-res ci uz precislovat 59 na 94 ale naopak to uz je len kozmeticky detail na tom celom.
zrusit linku 191-na co im je tam dalsi spoj??? ved do drahej vilovej stvrte sa aj tak vozia autami!!!
93- potiahnut od Tesca Luky2 cez povodnu trasu az k Antolskej nemocnici.Prepojenie nemocnic Antolska,Luky,Centrum mesta a nemocnicov Kramare.
zaviest opat liku 90 povodna trasa a od Tesca Luky 2 na Vysehradsku namiesto 93ky.(zabezpeci spojenie vychodnej casti Petrzalky a bude sa dat prestupovat pod Novym mostom do ostatných casti východnej Bratislavy.
Toto bol prikladovy spoj ako sa prestupovalo vyse 25 rokov ako to zaviedli teraz.
92 skratit po Holicku-tymto spojom aj tak skoro nikto necestuje,Vzdy je takmer prazdny.Vímimka mozno 2 spoje rano.
59-aby ste nepovedali ,ze pojdu na Luky subezne s 93 tak po Holicku (odtial tiez vyraza 68)
Upravit linku 88-vsetko sa teraz trieska cez Ekonomicku Univerzitu.
88-Autobusova stanica NIVY-Most Apolo,
(suhlasim s navrhom trate bud nech ostane EU-
alebo cez Trh okolo červenej pošty a posilnenie kapacity cez Osuskeho,Cauflandu na Prokofievovu ulicu,kde ma ztastavku 96.
Autobus cislo 84 bude obsluhovat obyvatelov Ovsista do Centra mesta.Bude tam mat po tejto zmene vyznam.
A bude urcite vyuzitelnejsia ako vedena 99,ktora nikam nevedie!!!!!:
A usetria sa 3 spoje 191,99,94(59)
94 versus 59-tento spoj by mal zastavovat na Námesti 1 mája !!!.
Myslím si,že takáto úprava zefektívni cestovanie napriek prestupom.
Tu nejde tak ani o pohodu alebo lenivost cestujucich.Tu ide o priscip efektivity cestovania.Sme ludia a nie nejake blchy aby sme preskakovali s jedneho busu do druheho ako sa dopravnemu podniku zamane.Analyzu robil niekto,kto o cestovani nema ani paru.
Som zvedavy ako by sa pacilo tym,co chodia autami,a( a kto toto vymyslel) ako mrznu v zime a dazdy ludia na mackanej zastavke, do ktorej prsi ,je tam jedna lavicka pre 2 ludi maximalne 3ch Ale hlavna vec,ze je zo skla a svieti na nej reklama Vandaly ju aj tak pravidelne roztlkajua DPB musim investovat peniaze na ich obnovu.
Myslite si,ze len kritizujem.Nie nie nie.Mám aj pozitívum.
Ale predsa 2 spoje sa podarili a to neviem ako?
ostala 98,68, a zrychleny resp presmerovaný 95.S týmto suhlasim je to vymyslene dobre má to hlavu aj patu a pomoze to pri cestovani.
S pozdravom Marek
galiyosha
Ďalej si dovolím zopár komentárov k Vami navrhovaným riešeniam:
Zrušením spoju a-99 absolútne znemožníte lokálnu obsluhu vo viacerých častiach Petržalky (napriek vášmu tvrdeniu, že "sa ním nikam nedostanete"). Bol by to mimoriadne krátkozraký krok, navyše je táto linka obsluhovaná sólo autobusmi, takže na vypravenosť nosných liniek v tomto smere nemá vplyv.
To s identickosťou trás liniek a-92 a a-95 a návrhom na zrušenie a-95 považujem buď za preklep alebo za absolútne nepochopenie funkcie a-95. Rovnako na predĺženie a-78 by ste niekde potrebovali nabrať vozokilometre. Netuším, kde by ste chceli otáčať autobus na Dvoroch, navyše a-95 verne kopíruje trasu uvažovanej električky (a predtým metra). Tí, pre ktorých sa stala nosnou linkou, by Vám za podobnú zmenu určite nepoďakovali.
Linka a-59 by mala v porovnaní s a-94 dlhšiu trasu, pričom nárast vozokilometrov by ste museli niekde ubrať. Súhlasím, že a-92 je v sedle mierne prebytočná, ale zrušenie jej skrátených spojov by na vykrytie tejto potreby nestačilo.
Osobne súčasnému linkovému vedeniu vytýkam ukončenie a-99 na Antolskej. Miestnu obslužnosť juhovýchodnej časti Lúk tak namiesto a-99 vykonáva a-98, čo spôsobuje jej značné preplnenie v úseku Jasovská - Lúky II, respektíve Jasovská - Smolenická.