Reply on: Andy #48602:
zase neviem kde je ten vyhladovy nakres na bratislava.sk. Tam bola zo sedemmdesiatehosiesteho ? zakreslena cervenou pastelkou kolajova draha. Vsimni si, ze od Niv az na Dolne hony nebolo po pravej strane pred 1989 nic nicotowe. Presne na 2 kolajnice. Myslim, ze to ten sudruh arch. mal velmi dobre v oku (aj ked vtedy na to chybali peniaze mozno este viac ako dnes).
Lenze stavby v poradi Apollo BS, Ceska poistovna, Slovenska Sporitelna, BBC, Autosalon uz tuto moznost odrovnali. Jedine, ze by este tu trat posibovali zozadu od plynarenskej. Ale to uz v novom plane nieje, tak sa to nikdy stavat nebude.
Ak sa niekto pohybujete po Dolnych Honoch a poznate nadchody na Kazanskej (dnes uz nefunkcne) spomente si na dve schodistia na pravej strane, resp. vymerany priestor pre elektrickovu trat medzi nimi.
Cest a slava socialistickemu planovaniu. ?
Sommelier
Omyly masta za poslednych par rokov:
1. Dialnicny obchvat - neskorsie dobudovavanie pripojky pre dialnicnu policiu v Prievoze
2. Dialnicny obchvat - zjazd na Gagarinovu - hrozne zly, neskor prebudovany na 2 jazdne pruhy
3. Dialnicny obchvat - nenapojenie Ruzinovskej (prip. Hradskej)
4. Dialnicny obchvat - najazd Vajnory - tak kretensku krizovatku sme tu snad este nemali, je dokonca kretenskejsia ako ta pri letisku
5. Neprepojenie priamo Kosickej so Zahradnickou - Ruzinovskou
6. Zastavanie buduceho kolajoveho koridoru (ktory mal niekto v oku) Pristavna - Vlcie Hrdlo - Slovnaftska - Kazanska
7. Podobna situacia na Prievozskej
8. Zastavanie lokality Pribinova bez pripojenia kolajovej dopravy
9. Zastavanie kolajoveho koridoru Karadzicova
10. rozhodnutie o polozeni NDS na existujucom systeme elektrickovych trati, co je uz vazna bodka.
Ak nieco niekam smeruje, je to OK, ale takto... Je mi jedno ze dnes sa vozim v rozbitych vrakoch.
Toto mesto na tieto kroky a rozhodnutia skaredo doplati.