Reply on: fobust #48459:
No s tým "všade BKV panelom" by som si nebol taký istý. Maďar všade, kde to je len možné, buduje otvorený zvršok s dvojitým pružným upevnením (pružné upevnenie koľajnice k podkladnici a pružné upevnenie podkladnice k pražcu) (takmer celá d-2), pri rekonštrukciách je prísny zákaz obnovy BKV zvršku - všade klasický zvršok v asfalte a s tlmiacimi bokovnicami (celý Terez/József/Neviemktokörút, celé juhozápadná časť Bp.). Takže tie rozbité BKV panely sú akurát na úsekoch, ktoré sú tesne pred rekonštrukciou a na tých, ktoré sú určené na zánik. Tých je bohužiaľ veľmi veľa.
fobust
V nedelu som bol tam, kde sa celel BKV panely spachali, v Budapesti. A tiez ich maju brutalne rozbite, ich tramvaje su hlucne, pomale, rachotia este viac ako bratislavske - a to teraz pisem o T5C5 a tych GANZoch, tie stare historicaky, to je kapitola sama o sebe. Ich trate vobec nie su lepsie oproti nasim. Takmer vsde BKV panel (co by ste aj cakali) a takmer vsade uplne rozbity. Jedine co je dobre su tie Ex Hannoverske ci ake vozy, su super tiche, odtlmene, parada. Len by to chcelo rychlodraznu trat a nie to co tam maju (presiel som si linku 3), to je brutalna pomalodraha, nasa linka 5 ma zarucene vyssiu premavkovu rychlost. Akoze tam by bol najvacsi Krabust asi najrychlejsim vodicom.