Reply on: Papyr #48306:
Navratnost investicie do nizkopodlaznych vozov je neoddiskutovatelna (1997 - nakup tych 415 a 435), aj ked stoja o 4-6 milionov viac.
Nemal som tym na mysli nic ine ako strategicke a efektivne nakupovanie nizkopodlaznych vozof, kerych investicia sa vrati rychlo vdaka usetrenemu casu, menej nasratych dochodcov a podobnych nepodstatnych zalezitosti.
A nizkopodlazne vozy su vazne od 4 do 6 milionov drahsie oproti schodom do neba. To rozpatie som pouzil schvalne, nechcem tu s nikym viest rocne debaty ci 4 152 524,- ci 5 896 154,- Sk s DPH ci bez, s clom, sedadlami, hmlovkami a podobne. Ci Renault, ci Mercedes alebo cokolvek ci Slovenske alebo Azerbajdzanske.
Ámos Keynes
7.00, 04, 16, 20, 24, 36, 40, 44, 56
Neveim ako vy, ale mne sa zda, ze sucasna uroven v komunikovani zmien s verejnostou je dostatocna. Planiky sa objavili na zastavkach, v autobusoch ale aj v najcitanejsich novinach (BN) a v mesacniku Bratislavska Pravda (oba zdrama do vsetkych schranok v Bratislave) a takisto v Petrzalskych novinch, tak isto zadarmo. Hovorilo sa o nich v radiu, televizii, su zverejnene na internetovych strankach. Skutocne si myslim, ze viac sa uz informovat neda.
Prosim vie mi niekto povedat, ze si sa aj po uprave oproti povodnemu navrhu usetria nejake vzkm a autobusy?
D3k0: Ale pred doladenim zmien bol na L99 6min, nie