heh, co som dnes videl...idem v 7925+6 a na Kapucinskej pri tuneli dojde za vodicom daky chlapko ze sa mu pokazili dvere vzadu v 1.vozni (ja pozrem na to a polovica dveri sa odtrhla a visela tam skrizena)...vodic len tak sa otoci a nic...az pri PKO isiel na to pozret ze co sa stalo (este predtym na zastavke isla jedna babka normalne cez tie dvere nastupovat!!!)...vodic na to len tak pozrel a v pohode isiel tak dalej aj s cestujucimi.... som to aspon odfotil
beus, klf> vy ste studovani...to sa moze len tak jazdit s pokazenymi dverami???
Color: ja este nejazdim - niet casu.
TBC: Kua, ono ked je niekto v zacviku asi nebude jazdit, ako 30 rokov skuseny vodic, ze jo ? Tolko k Beusovi, ktory jazdi podla mna SUPER. Nesiel som s nim na linke, ale zato vsetky jazdy v autoskole sme mali my dvaja spolu.
--------------------------------------------------
Linka 50: dnes som sa s nou previezol a musim povedat, ze je to DOBRA linka ! Hlavne preto, ze ju predlzili do Auparku. Aj to, ze spaja vlastne 2 hypermarkety. Ale do Auparku by som zaviedol este jednu linku. Zisiel by sa spoj napriklad z Petrzalky, po starej Viedenskej. Inak je to COOL linka teraz !
Električka 7726 po výkolaji bude asi vyradená do šrotu.Otrhol sa na nej trakčný motor,rozbil kompletne elektrickú výzbroj a je skrivený nosný ram voza.
Klboveho Auparka na 75 mozem potvrdit...okolo 7.30 na zast. z.st.Predmestie /Vin./ smer Raca, ale neviem ktora to bola...sak s v nich nevyznam
d3k0 - heh, presne to som na Safku zazil dneska aj ja :-))) A klbaky na 50 by sa FAKT zisli...je to hrozne a teraz aj + asi 5 ludi co ide z Auparku = plny BUS je uz pti Slov. Poistovni!
Na 50-ke bola dnes pekna sranda, ked dochodcovia na Safku nastupovali do autobusu, ktory mal na transparente "50 AUPARK" a pytali sa vodica "Prosim vas, to je 95ka na Antolsku?". Iny zase "A preco to nejde k Slimakovi???". Proste parada
Pytal som sa vodica 3032, ktory voz je lepsi - ci Ik 415 alebo Karosa B 732. Jednoznacne vraj Ikarus, lebo lepsie jazdi, ma lepsiu kabinu z ktorej aj vidi doprava, akurat je tam viac elektroniky, ktoru nevedia udrziavat. Jedinou nevyhodou Ik je podla neho to, ze tam viac mrzne v zime vzduch.
Ad Beus: Divne, ja som s nim isiel v 795? (tusim 5) a nemozem sa stazovat, jazdil uplne plynulo. Snad mohol troska zivsie, lebo to vyzeralo, ze sa vlecieme ako s hnojom (co ale nebola az tak velmi pravda). Ale mozno ma "tazke nohy" :)))
all> ak mozete tak sa dnes vyhybajte suprave 7835+6...jazdi na nej BEUS v ZACVIKU :-)) Isiel som s nim len tri zastavky a uz hned na druhej pri zastavovani som mu skoro vletel do kabiny...tak prudko brzdi ze sa radsej poriadne obidvoma rukami drzte A navyse hned isiel napravovat zrkadlo a zabudol otvorit dvere :))
este k tomu turbovmu sci-fi (mimochodom podla mna velmi zaujimavej, dobrej a prepracovanej myslienke): sestra bola pred par rokmi v Brazilii v Sao Paole (metro, abus, tbus) a zaujimave je to ze niektore autobusy a trolejbusy tam funguju ako turbove eliny, teda na pravej strane maju normalne dvere a na lavej sa vystupuje na nastupiste na urovni podlahy vozidla!!! Kto neveri, nech pozrie na http://www.sptrans.com.br/tec2.htm - vozidlo, http://www.sptrans.com.br/pro_dir03_biarticulado.jpg - dvojklbovy bus a http://www.sptrans.com.br/itapecer.jpg - nastupiste. Vobec cela stranka www.sptrans.com.br je zaujimava, nepredpokladam vsak, ze vsetci viete po portugalsky (ale aspon obrazky sa daju pozerat
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tbc
beus, klf> vy ste studovani...to sa moze len tak jazdit s pokazenymi dverami???