Reply on: luky133 #46329:
veľmi pekný príspevok
Ešte k Ikarusom 435 - posledná séria je z roku ´96 a nie ´98, takže tie busy sú staré už 9 rokov.
Však dopravný podnik takéto problémy rieši už dobrých pár rokov zvyšovaním cestovného...
A cestujúci štrajkovať akosi nemôžu, takže vydieranie zákazníkov bude pokračovať aj naďalej.
Ale na zválštny prístup DPB sme už dávno zvyknutý.
Pozri - od 5. 9. 2005 mi zrušia 81
- zo zastávok Kremnická, Záporožská mi nepôjde žiadna nosná linka a z "mojej" zastávky Einsteinova jedna kvázinosná no. 82 na Patrónku a Vojenskú nemocnicu. No ďakujem pekne za nosnú linku ktorá elegantne obchádza centrum mesta a končí na fakt zaujímavo zvolenej konečnej. To ju radšej mohli poslať cez Kramáre na Hlavnú stanicu - ale to by potom určite zrušili ? ? linku 32, alebo z Patrónky až k Pri kríži, no to by zrušili 83 atď. Tieto výzie berte iba vrámci srandy.
mirec
59 - štartuje miesto z Antolskej až z Holíčskej (ďalujem pekne! - doteraz ma aspoň k Novému mostu vyviezla). ?
92 - zrušená, nahradila ju 82, ktorí odchádza odkiaľsi z Dudovej (tiež stratená šanca dostať sa k Novému mostu) ?
93 - nechodí okolo Ľubovnianskej, štartuje z Vyšehradskej (vozila ma za most do mesta, čo mi vyhovovalo)?
95 - štartuje miesto z Antolskej z Vyšehradskej (dostať sa na Šafko už nebude jednoduché) ?
Zato sa budem môcť pekne kolotočovať po Petržalke v 99-tke!
Žiadne zlepšenie aspoň ja zatiaľ nevidím, okraje Petržalky ostali na okraji záujmu pánov, ktorí o zmenách rozhodli. Určite necestujú MHD (alebo že by bývali na Vyšehradskej ?!) ?