POSTREH Z VÝLUKY ELEKTRIČIEK (1)
Z Jesenského som dnes išiel 13-kou (7939 + 7940), všetky električky čo som videl používajú cieľ "Tunel" namiesto "Chatam Sofer" (aj na transparente, nedigitalizované 4-ky na plastovej tabuľke pred vodičom).
VNÚTORNÉ DIGITÁLNE TRANSPARENTY
Transparent 13-ky neukazoval zastávky ani pásmo, len "13 Tunel" a raz za čas preblikol na čas, ale pri Chatámovi Soferovi sa zmenil na "5 RAČA / Komisárky" a od Kapucínskej začal ukazovať zastávky aj pásmo a čas. Zobrazovanie MČ už pochválil aj inTony v príspevku #46135.
Ja som len zvedavý, kedy sa toto prehladnejšie zobrazovanie na vnútorných (i vonkajších) transparentoch bude uplatňovať aj na ostatných (nielen) električkových linkách. Alebo dlhšie názvy ako "5 DÚBRAVKA / Pri kríži" sa už na vnútorné transparenty nezmestia?
POSTREH Z VÝLUKY ELEKTRIČIEK (2)
Späť mi prišla na Kapucínsku v smere do tunela (79xx/79xx) s transparentom "13 Hlavná stanica", pričom tam ešte hádam mala prísť ako linka č. 5, nie?!
Ale zároveň chcem tohto vodiča pochváliť za to, že pri Chatámovi Soferovi sa už síce kúsok rozbehol, ale hneď na to zastavil a späť zacúval na zastávku, aby mohli ľudia pohodlne prestúpiť z X1-ky. Dúfam, že aj v novom petržalskom "superprestupnom" systéme budú vodiči takýto ohľaduplní...
Zároveň aj na zastávke "Nový Most" taktiež počkal, aby z tej istej X1-ky mohli ďalší cestujúci prestúpiť. ?
Škoda však, že na internete ani na zastávkach nie sú žiadne CP na tento výlukový víkend, čo pôsobí na ľudí dosť mätúco. Ani CP dočasne zrušených liniek č. 1 a 12 nie sú prekryté. Ale chápem, že na víkend by sa im to zrejme neoplatilo prelepovať...
Kto z vás vie, v akom intervale premávajú X1 a X4? Ak podľa takého istého CP ako počas výluky v minulosti, keď premávali dočasne aj cez pracovné dni, tak ak ho máte niekde uložený, kľudne by ste ho mohli na www.imhd.sk zverejniť. Čo vy na to?
Z Jesenského som dnes išiel 13-kou (7939 + 7940), všetky električky čo som videl používajú cieľ "Tunel" namiesto "Chatam Sofer" (aj na transparente, nedigitalizované 4-ky na plastovej tabuľke pred vodičom).
VNÚTORNÉ DIGITÁLNE TRANSPARENTY
Transparent 13-ky neukazoval zastávky ani pásmo, len "13 Tunel" a raz za čas preblikol na čas, ale pri Chatámovi Soferovi sa zmenil na "5 RAČA / Komisárky" a od Kapucínskej začal ukazovať zastávky aj pásmo a čas. Zobrazovanie MČ už pochválil aj inTony v príspevku #46135.
Ja som len zvedavý, kedy sa toto prehladnejšie zobrazovanie na vnútorných (i vonkajších) transparentoch bude uplatňovať aj na ostatných (nielen) električkových linkách. Alebo dlhšie názvy ako "5 DÚBRAVKA / Pri kríži" sa už na vnútorné transparenty nezmestia?
POSTREH Z VÝLUKY ELEKTRIČIEK (2)
Späť mi prišla na Kapucínsku v smere do tunela (79xx/79xx) s transparentom "13 Hlavná stanica", pričom tam ešte hádam mala prísť ako linka č. 5, nie?!
Ale zároveň chcem tohto vodiča pochváliť za to, že pri Chatámovi Soferovi sa už síce kúsok rozbehol, ale hneď na to zastavil a späť zacúval na zastávku, aby mohli ľudia pohodlne prestúpiť z X1-ky. Dúfam, že aj v novom petržalskom "superprestupnom" systéme budú vodiči takýto ohľaduplní...
Zároveň aj na zastávke "Nový Most" taktiež počkal, aby z tej istej X1-ky mohli ďalší cestujúci prestúpiť. ?
Škoda však, že na internete ani na zastávkach nie sú žiadne CP na tento výlukový víkend, čo pôsobí na ľudí dosť mätúco. Ani CP dočasne zrušených liniek č. 1 a 12 nie sú prekryté. Ale chápem, že na víkend by sa im to zrejme neoplatilo prelepovať...
Kto z vás vie, v akom intervale premávajú X1 a X4? Ak podľa takého istého CP ako počas výluky v minulosti, keď premávali dočasne aj cez pracovné dni, tak ak ho máte niekde uložený, kľudne by ste ho mohli na www.imhd.sk zverejniť. Čo vy na to?
hoppusmark
Rád by som k vami diskutovanej téme pridal zopár postrehor. Amos Keynes, myslim ze si terajsiu situáciu v bratislavskej MHD zhodnotil veľmi dobre, takisto ako aj Fobust v r.2003. Keď som si to pred tými dvomi rokmi prečítal, tak to naozaj vystihovalo stav aký bol. Odvtedy sa však naozaj dosť zmenilo, robia sa rekonštrukcie električkových tratí, električky sa čistia, je tu hlásenie zastávok, vodiči majú uniformy. Veľmi ma potešili tie pripravované 25Tr-ky na Dlhé diely.
Čiže sa s tým konečne začína niečo robiť, dúfam že to tak pôjde aj naďalej.
Čo musím DPB naozaj vytknúť je to že už dlho nenakúpili nové autobusy a ani to neplánujú. Nové autobusy by určite prispeli k spokojnosti cestujúcich, a ušetrili by nemálo financií pri prevádzke. Rekonštrukcia starých 732 na plyn je naozaj dosť veľká hlúposť, neprinieslažiadne výraznejšie zlepšenie, iba veľké prevádzkové náklady, a tieto autobusy sa kazia. Už sa mi viackrát stalo že na linke kde premávajú plyňáky autobus vypadol. Preto sa už radšej takým linkám vyhýbam(samozrejme ak sa dá..)
Tiež si myslím že DPB chýba "šmrnc" -napríklad to logo(lebo ten znak napríklad na košeliach vodičov je dosť veľký, mňa by obťažoval..a ani to nevyzerá dobre..)...tie uniformy mohli byť aj inej farby(niekto tu písal že videl na nejakom vodičovi ružovú...to sa síce asi mýlil ale...zlá myšlienka to nie je...čo keby mali vodiči ružové uniformy? Tá modrá je síce zaužívaná v dopr.podnikoch..ale prečo by sme sa nemohli odlíšiť?
Ako som tu už raz písal..dobre by padol aj jednotný náter vozidiel...Električky by mohli mať obidva typy- nový aj starý, ale autobusy by mali mať jeden: červeno-biely(+oranžový), interiér taký aký majú IK.415,435-oranžovo-biely...
v súčastnosti autobusy asi najviac zaostávajú, takže tam by sa malo asi najviac investovať.A chce to tiež novú vozovňu v petržalke(aj s plničkou plynu(samozrejme pre NOVÉ plynové autobusy..)) no ale toho by ešte bolo čo by sa dalo zlepšovať takže už sa viac nebudem rozpisovať..
Na záver len toľko, dúfam že sa postaví tá električka v Petržalke, a že nové linkovanie autobusov prinesie zlepšenie a my, fanúšikovia, a (ešte zatiaľ stále) cestujúci MHD budeme zase o trochu spokojnejší.