Reply on: AAA #45941:
he? vsak 81tku by na lavom brehu plne zastali linky 83 a 84 z ktorych by sa dalo prestupit na petrzalsku 81tku na Halova(83/84)/Jungmannova(83/84)/Nam.Hraniciarov(83) a na tie kolecka po petrzke by stacilo aj menej busov pre 81 ktore by mohli prilepsit na intervaloch 83 a 84 takze cez most by bola lepsia preprava a na novom moste narozdiel od stareho problemy nie suvlastne ako to tak po sebe citam, tak nenavrhujem nic tak vzdialene navrhovanej realite po otvoreni mosta apollo :-)) kratsie intervaly pre 83/84 na ukor zrusenej 81tky a nahradenie petrzalskou linkou
Ámos Keynes
Re #45905 d3k0: Vo vyjadrení mhd.sk je, že bude chýbať/treba vyradiť 30 busov, ale v skutočnsoti má byť úbytok iba 10 vozov. Znamená to, že L50 ostane sólo?
Re #45931 drink: Čo sa Polusu týka, celá Petržalka bude teraz miesto prepravy električky do centra + bus využívať L98 čo zvýši prepravnú kapacitu.
Možno je to aj nepriami tlak vyvolaný na Polus aby si za MHD začali prilácať tak ako to robí Aupark pri L50 a na tejto linke by mali premávať kĺbové busy čo taktiež zvyšuje kapacitu.