81 je najlepsi autobus v bratislave.
Naco je mi ist na safarikovo namestie? Co tam??
Ovela lepsi by bol priamy spoj na zochovu tak ako je to teraz.
Preco zachovat 81?
-> priamy spoj na hlavnu stanicu z oblasti technopolu (centra petrzalky)
-> ak by bola 81 zrusena, centrum petrzalky by bolo uplne odrezane od zochovej / hlavnych elektriciek ktore aj niekam idu (5,9)
-> nemoznost dostat sa normalnym sposobom na hlavnu stanicu -> NUTNE AZ 3 PRESTUPY!!! -> 95 + 83 (SAV) + 2 km pesi pochod s batozinou na stanicu!!
ten navrh je proste nepriatelny.
Naco je mi ist na safarikovo namestie? Co tam??
Ovela lepsi by bol priamy spoj na zochovu tak ako je to teraz.
Preco zachovat 81?
-> priamy spoj na hlavnu stanicu z oblasti technopolu (centra petrzalky)
-> ak by bola 81 zrusena, centrum petrzalky by bolo uplne odrezane od zochovej / hlavnych elektriciek ktore aj niekam idu (5,9)
-> nemoznost dostat sa normalnym sposobom na hlavnu stanicu -> NUTNE AZ 3 PRESTUPY!!! -> 95 + 83 (SAV) + 2 km pesi pochod s batozinou na stanicu!!
ten navrh je proste nepriatelny.
Len intervaly 91 mimo spicky su (a zrejme aj budu) dost biedne... Ale co uz. To s tou 98 ma moc nenadchlo, najma ked jej to ma na Bajkalsku trvat podla mojich odhadov 25 minut. (pesovanie na Antolsku = 10' + cakanie 0-10' + cesta 25' + prestup 5-10' + Bajkalska-Racko 5' = spolu 45-60', teraz cca 20-35')

Ámos Keynes
Re #45905 d3k0: Vo vyjadrení mhd.sk je, že bude chýbať/treba vyradiť 30 busov, ale v skutočnsoti má byť úbytok iba 10 vozov. Znamená to, že L50 ostane sólo?
Re #45931 drink: Čo sa Polusu týka, celá Petržalka bude teraz miesto prepravy električky do centra + bus využívať L98 čo zvýši prepravnú kapacitu.
Možno je to aj nepriami tlak vyvolaný na Polus aby si za MHD začali prilácať tak ako to robí Aupark pri L50 a na tejto linke by mali premávať kĺbové busy čo taktiež zvyšuje kapacitu.