ČAS ZAČATIA PREMÁVKY DENNÝCH LINIEK
Re #45540 Mikimaus: V tom článku na http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?rub=ba_ba&cl=2266850 sa píše aj toto:
(Takisto sa posunie začiatok rannej premávky o pol až trištvrte hodiny neskôr oproti súčasnosti. "Ranný nábeh od 5.00 je nevyužívaný," zdôvodňuje sa v materiáli, ktorý dostanú poslanci na rokovaní.")
Tak akože kedy sa začne ranná premávka na väčšine liniek? Medzi 05:30 a 06.00 h.? Niektorí ľudia musia byť už pred 6 h. v robote na druhom konci mesta...
Vykompenzovať by to potom podľa mňa mohli 30-minútovým intervalom na nočákoch po celú noc ?
Pamätáte sa ako pred rokmi jazdili denné linky bežne až do cca 00.20 až 00.50 h.? Potom to cca o hodinu skresali na súčasný stav.
----------------------------------------------------------------------
PATRÍ SYSTÉM "ODVŠADIAĽ VŠADE" UŽ LEN DO MINULOSTI?
Re #45551 BMko: Ale pre cestujúceho je (nielen) podľa mňa naozaj najvýhodnejšie mať linky odvšadiaľ všade ako to bolo približne do roku 1992. Človek si sadne a vezie sa. Dvojnásobne to platí pri hendikepovaných a starých ľuďoch a samozrejme cestujúcich s batožinami.
Možno, keby peniaze z neba padali a všetky vozidlá by boli ekologické, tak by sa systém "odvšadiaľ všade" možno uskutočnil. A mnoho ľudí by potom v rámci mesta určite upustilo od IAD. Alebo je to už absolútne nereálne?
----------------------------------------------------------------------
PREMENOVANIE ZASTÁVOK
Škoda, že Tesco v Petržalke už nebude mať po sebe pomenovanú zastávku, po novom ho tam náhodní nakupujúci ťažšie nájdu...
Niektoré premenovania zastávok mi pripadajú múdre a užitočné (napr. Záluhy / ŽST Lamač, ŽST Lamač / Segnáre - nadchod a iné), ale napr. nechápem nasledujúcim. Majú nejaké historické či geografické opodstatnenie?
Cesta mládeže / Deviaty mlyn
Lesná správa / Bukva (čo je to Bukva?)
Poľn. učilište / Kamenáče (čo sú to Kamenáče?)
Rybník / Drieňovské lúky (veď je tam rybník, nie?)
Re #45540 Mikimaus: V tom článku na http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?rub=ba_ba&cl=2266850 sa píše aj toto:
(Takisto sa posunie začiatok rannej premávky o pol až trištvrte hodiny neskôr oproti súčasnosti. "Ranný nábeh od 5.00 je nevyužívaný," zdôvodňuje sa v materiáli, ktorý dostanú poslanci na rokovaní.")
Tak akože kedy sa začne ranná premávka na väčšine liniek? Medzi 05:30 a 06.00 h.? Niektorí ľudia musia byť už pred 6 h. v robote na druhom konci mesta...
Vykompenzovať by to potom podľa mňa mohli 30-minútovým intervalom na nočákoch po celú noc ?
Pamätáte sa ako pred rokmi jazdili denné linky bežne až do cca 00.20 až 00.50 h.? Potom to cca o hodinu skresali na súčasný stav.
----------------------------------------------------------------------
PATRÍ SYSTÉM "ODVŠADIAĽ VŠADE" UŽ LEN DO MINULOSTI?
Re #45551 BMko: Ale pre cestujúceho je (nielen) podľa mňa naozaj najvýhodnejšie mať linky odvšadiaľ všade ako to bolo približne do roku 1992. Človek si sadne a vezie sa. Dvojnásobne to platí pri hendikepovaných a starých ľuďoch a samozrejme cestujúcich s batožinami.
Možno, keby peniaze z neba padali a všetky vozidlá by boli ekologické, tak by sa systém "odvšadiaľ všade" možno uskutočnil. A mnoho ľudí by potom v rámci mesta určite upustilo od IAD. Alebo je to už absolútne nereálne?
----------------------------------------------------------------------
PREMENOVANIE ZASTÁVOK
Škoda, že Tesco v Petržalke už nebude mať po sebe pomenovanú zastávku, po novom ho tam náhodní nakupujúci ťažšie nájdu...
Niektoré premenovania zastávok mi pripadajú múdre a užitočné (napr. Záluhy / ŽST Lamač, ŽST Lamač / Segnáre - nadchod a iné), ale napr. nechápem nasledujúcim. Majú nejaké historické či geografické opodstatnenie?
Cesta mládeže / Deviaty mlyn
Lesná správa / Bukva (čo je to Bukva?)
Poľn. učilište / Kamenáče (čo sú to Kamenáče?)
Rybník / Drieňovské lúky (veď je tam rybník, nie?)
galiyosha
Re #45567 S499.1023: Áno, áno, presne takú d-10 by to chcelo zaviesť. ? Ale vážne, netuším, ako to riešiť... Zokruhovať to zakončenie a-95 by práve ideálne nebolo -- vzhľadom na hustý interval veľký nárast vozokilometrov, predĺženie cestovania v smere do Petržalky. Ďalšia možnosť je nechať d-12 a d-14 tak, ako sú teraz, a navrhovanú d-9 úplne zrušiť. To by sa však veľmi ťažko vysvetlovalo Ružinovčanov, prečo sa môžu okrem centra priamo dostať práve len do Rače... Možno popri ponechaní d-12 a d-14 (súčasná trasa, celodenný režim, na d-14 súpravy) a zrušení d-9 viesť d-3 v trase Ružinov - Trnavské mýto - Vazovova - Obchodná - Kamenná nám - Americké nám - Račianske mýto - Rača? No, to by pred Hydroconsultom z toho mali vlky sledujúce len číslo linky asi celkom solídny chaos. Možno, keby sa niekde na Námestí SNP preklápalo číslo linky aj s cieľom za jazdy. ? Každopádne, Karlova Ves by potom nebola posilnená ďalšou špičkovou linkou, lebo by na ňu už neostali vozokm, a pri následnom intervale 2 minúty by to opäť nepoberalo...
Nenapadá niekoho niečo rozumné?
Re #45570 fobust: a-82 sa ťažko dá viesť ideálnejšie, potiahnutím na Smolenickú by síce časovo získali obyvatelia Lúk, efektívne by si však tú linku odpílil od zvyšku Petržalky. Takto máš zabezpečenú nadväznosť na celú Petržalku: na Námestí Hraničiarov na a-95 a a-88, na Jungmannovej na a-84, na Dvoroch na a-91, a-93, a-94 a a-191 a na Einsteinovej na a-80 a a-88.