Reply on: Beus #44146:
Myslim si ze je to tak ,lebo mi to povedal ten sofer z devinskej co bol uplny maniak-pisem bol lebo tusim nanho padla karosa ked ju mal na heveroch asi pre 3-4rokmi je to skoda a ak je to inak tak sa mu ospravedlnujem ale kto iny by mal pred domom sloj voz na heveroch aspon tak som to pochopil lebo ze to bolo dost velke halo vtedy.. Este som sa od neho dozvedel ze detva sa neplni olejom ale vazelinou co som si nie uplne isty lebo v Terexe(sipox) co je byvaly vyrobca tatroviek v banovciach pisu ze tam je olej. Ale ked sa robili v podpolianskych strojarnach to uz je davno a ta firma myslim krachla tak potom mozno urobili nejake upravy.Nekrachli urcite nie koli tomu ze by to robili zle myslim ze su najlepsie tym ze maju dlhy inteval udrzby,su tiche a nemaju skoro ziadne vole. A aj preto myslim ze je to tak s tymi rabami lebo najprv boli bez znaku a to s nimi boli problemi a tie co maju znak sa lisia este tym ze naboj kam sa srobuje poklop je hrbaty z boku kde je vidiet jednotlive zavity pre skrutky. Inak takmer rovnaka. Treba pozerat nove ikary a na niektorych tam na poklope ten znak je vidno. Neska som volas s tvojim otcom len tak sme kecali ze uz davnejsie si chce miesto cidla bna chladici co furt blbne postavit elektronicke spinanie pripojene od budika teplomeru. Trosku som s tym pomohol ale obydvaja akosi nemame cas.
trepko
Beus: este k tym rabam. Jeden prevod je v rozvodovke 1,632 a druhy je v nabojoch 3,46 cize spolu je prevod 5,65. To znamena, ze aj so zaradenou patkou, ktora ma prevod 1,0 si musel strasne vytacat motor aby si z toho dostal aku taku rychlost a to strasne liezlo do spotreby. Zevraj sa to vola Raba A 018.37