Zdravim,
strankam imhd.sk fandim uz niekolko rokov, su naozaj dobre. Registracia je fajn, novy graficky dizajn opat ozivenim.
Vaznu vyhradu mam k tomu, ze na uvodnej stranke uz zmizla moznost priamo zadat cislo linky, ktorej cestovny poriadok hladam (je tam uz len vyhladanie spojenia, ktore mne osobne nevyhovuje). Ked chcem rychlo najst odchod spoja, musim sa (podla mna zbytocne) prekliknut este na zalozku "Cestovne poriadky" a ani tam nemozem zadat cislo linky, ale musim si ju vyberat z menu. Nechceli by to autori stranky zmenit? Myslim, ze by to nebol krok spat, ale navrat k niecomu, co fungovalo velmi dobre.
Vdaka, A.
strankam imhd.sk fandim uz niekolko rokov, su naozaj dobre. Registracia je fajn, novy graficky dizajn opat ozivenim.
Vaznu vyhradu mam k tomu, ze na uvodnej stranke uz zmizla moznost priamo zadat cislo linky, ktorej cestovny poriadok hladam (je tam uz len vyhladanie spojenia, ktore mne osobne nevyhovuje). Ked chcem rychlo najst odchod spoja, musim sa (podla mna zbytocne) prekliknut este na zalozku "Cestovne poriadky" a ani tam nemozem zadat cislo linky, ale musim si ju vyberat z menu. Nechceli by to autori stranky zmenit? Myslim, ze by to nebol krok spat, ale navrat k niecomu, co fungovalo velmi dobre.
Vdaka, A.
fobust
Velmi zaujimave citanie, skoda ze sa to nerealizovalo, bol by dnes pokoj. Aj ked v clanku tvrdili ze po roku 2000 by navrhovany system nezvladal dopravne zatazenie, tak musim podotknut, ze podla viacerych urbanicstickych studii mala mat Bratislava vtedy cez 700 000 obyvatelov a podiel IAD voci MHD mal byt mensi ako v sucastnosti je, tusim 30:70, ak nie 20:80. Preto tie vysoke naroky. Dalej treba poznamenat ze koncom 60-tych rokov neexitovali este take vysokokapacitne, nizkopodlazne a komfortne elektricky, ake mame dnes. Skoda, keby sme to mali, tak o ziadnom metre nesnivame...