A preto je dobré, že okná sa na K2Skách dávajú vyklápačky a nie vysúvačky. Podobnou zmenou mali podľa mňa prejsť aj T3Pčka. A argument, že ak má voz vyklápacie okná je vňom viac teplo ako v tom s odsúvacími oknami neobstojí. Stačí sa odviesť v elete s K2 a K2S. Ak stojíte pri okne v K2S neustále fúka dovnúra vzduch u K2 to tak nie je. Vďaka tmavým sklám je vôbec aj v tých najväčších horúčavách v K2S príjemná teplota. (teda pokiaľ spomínaní dôchodcovia nezatvorili všetky okná, lebo im je pri 35 stupňoch zima a sedia v eline v baloňákoch smrdiac všetkým naokolo)
"kladivkové" riešenie je strašná blbosť a keby som častejšie jazdil v lete elinami, tak pri sebe nosím blicky a okná opravujem. ☺
"kladivkové" riešenie je strašná blbosť a keby som častejšie jazdil v lete elinami, tak pri sebe nosím blicky a okná opravujem. ☺
Beus
BTW, Vsevedko, ked si vravel o tej rekonstrukcii triangla Radlinskeho-I.Karvasa: Spominal si ze to mienia rekonstruovat cele...v tom pripade nechapem, preco tam z 3 rovnakych kolaji su 2 uz takmer polozene nove, a tretia, povodne taka ista, je este stale stara, a nezda sa, ze by sa s nou chystali nieco robit. Ak to mienia dodatocne, tak bol fakt "rozum" ten, co to tak schvalil...efektivita minania prostriedkov niekde na okraji zaujmu...
Dalsia vec - ked som vcera v noci videl, ako brnaci navaruju a brusia obluk od Floriana smerom na stanicu, zacalo mi byt jasne, ze toho sa rekonstrukcia urcite nedotkne, a evidentne ani celeho zvysku triangla smerom na stanicu. Takze od celkovej rekonstrukcie to zacina mat dost daleko...:)