Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Pepino #43249:
Však práve to, že sa neuvedomia... zákazníkov majú dosť, a aj keby nemali, tak by im to bolo jedno. Ani platy manažmentu, ani vodičov nezávisia od spokojnosti zákazníka, to by to potom inak vyzeralo. Dúfam, že raz príde doba, keď nebudú mať koho prepravovať, potom sa možno uvedomia... ?
Mikimaus: nestresuj s tym tunelovym zalozakom. Uplne idealne miesto na zasivanie. Najblizsia socialka je totiz Novy most, bufetov tam je pozehnane, hajzlov taktiez a pokial v tych bufetoch cosi pozijes, tak si mozes demokraticky vybrat, na ktorom hajzli tu sluzbu do slova a pismena preseries... 🙂
Reply on: Bigmac #43226:

Sorry Bigmac, ale to si trochu prehnal, arogancia niektorych vodicov v BA je naozaj obrovska. Len nezacni argumentovat, ze cestujuci ma byt na zastavke a cakat na spoj, lebo iba vtedy moze nastupit. Ide iba o obycajnu slusnost. Ta sa ale este dlho u nas asi nebude nosit. Zvacsa sa na dobiehajucich ludi pocka, pravda, na zapad od nasich hranic. (mnoho osobnych skusenosti). Ale to by si v DP museli uvedomit, ze cakaju na zakaznika.
Reply on: Bigmac #43247:
vo vlaku na BID je ten doklad jediná možnosť, ako preukázať platnosť električenky. ?
TeBeCe: ale kupon uz nie je kuponom v povodnom zmysle slova. Uz to nie je cenina a cestovny lístok ale iba danovy doklad a potvrdenka o zaplateni. Oficialne by to revizor nemal uznat, normalny to vsak akceptovat bude.
Vsevedko: a kam by sme liali investicie, ked nie do samospasitelneho turbotarifneho infosystemu, ktory nam umoznuje buzerovat cestujucich, ha? Ved aby sa zaplatili citacky, tak predavame karty o 20 ci 30 Sk drahsie ako SADka. Tie iste karty... Ale nikde to radsej nezverejnime. Pre istotu.
Peon: ale ta karta asi bude v poriadku, ked ju ina citacka nacitala. Velmi jednoducho si to mozes overit v hocktorej predajni DPB, tam sa infocitacky nachadzaju, staci len prilozit a funguju aj mimo otvaracich hodin, su totiz vonku. Ak by bola vadna, treba zakupit novu kartu. Kup si ju vsak u SADistov, tam je asi o dvacku lacnejsia, prines fotku a daj si ju personifikovat u DPB, su totiz rovnake a v ramci BIDu plne kompatibilne. Nahratie udajov by malo byt bezplatne.
Reply on: ufo #43243:
Veď hej, ale čo keby náhodou, raz mi niekto hovoril, alebo sa mi snívalo, že vraj tam raz kontrolovalo ZSSK... 🙂
Pohraničné stanice som neskúšal (vlastne som neprešiel veľa, spolu asi len takých 3000 km), viem, že do Passau sa dá ísť, lebo tam je hranica taríf. Ostatné nejak musíme pozisťovať. Tento rok ten lístok musím využiť poriadne. 🙂
Reply on: Andy #43196:
a kto by ti tu pokutu dal, keď tam nechodia slovenskí sprievodcovia? ?
Toto leto tam aj ja tak budem chodiť. ?
Ako je to s JFNK na tratiach Gysev, tam platí JFNK, že? Máš aj skúsenosti s cestovaním do pohraničných staníc? Napr. Passau, Sopron, Hegyeshalom, Břeclav,Lindau, Buchs...?
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: TeBeCe #43238:
Potom netreba drahé čipové karty a drahé čítačky:-P.
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: Martin Fundárek #43234:
Aha, tak to som si vždfy myslel, že ot je len dôsledok chaotickej tvorby grafikonbov v DPB a ono to bolo dokonca aj vedecky podložené ?.
Nndro:http://buszok.freeweb.hu/
USA:je ikarus 286,416,436 ci premava neviem
Ja som tiez mal nefunkcnu, niekedy sla, niekedy nie. Raz ju overovali telefonicky cez rodne cislo. Problem sa vyriesil, ked som ju stratil vo Viedni. 🙂
Reply on: Peon #43236:
to je take tazke zasunut ten kupon do obalu cipovej karty?
občan Jozef:preco dobiehaju maju tam byt načas.co sa čudeje zato že ich tam výpravca buzeruje tak taky su.
nadriadení sa nato vykaslu . ☺ ☺
"KVALITNÉ" ČIPOVÉ KARTY
Dnes poobede ma v 1-ke na začiatku trasy pri ŽST Nóvé Mesto kontrolovali revízori. Pri nástupe boli fakt "nenápadní".

Boli slušní, no jednému z nich nešla načítať moja čipová karta. Hovorí: "Mladý muž, pôjdete do obchodnej kancelárie, viete kde to je?" Povedal som, nech to dá skontrolovať kolegovi, ktorému sa to po chvíli napokon podarilo.

Čo myslíte, mám so sebou nosiť originál alebo kópiu papierika z električenky? Ak by sa im to nepodarilo načítať, musel by som na Olejkárskej alebo revízorom zaplatiť manipulačný poplatok 140,- Sk? A dostal by som ho späť alebo nie?

Podľa mňa, každá električenka by mala mať nejaké špeciálne číslo, na základe ktorého by si mohol revízor zistiť aj po telefóne alebo nejak inak či je tá električenka platná (v prípade, že mu ju čítačka nenačíta).

A ešte ma zaujíma, koľko sa platí za vydanie duplikátu pri strate, resp. poškodení? Nemám čas to teraz čítať v podmienkach ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Martin Fundárek #43234:
... chcel som povedať "jednotlivé spoje tej istej linky".
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Vševedko samofandivý #43197:
POINT, t.j. POlojednotný INTerval, bol chabým pokusom VÚD o vyriešenie problému žilinských mnohouholníkov. Ak sa dobre pamätám, riešenie spočívalo v tom, že na koordinovanom úseku sa zobral najmenší spoločný násobok (NSN) intervalu, do neho sa napchali spoje jednotlivých liniek a podľa akéhosi algoritmu sa optimalizovali. Ďalšie odchody sa už urobili pripočítaním tohto NSN. Výsledok bol, že na koordinovanom úseku síce bol spoločný interval slušný, ale jednotlivé linky boli rozhádzané až hrôza (ak sa dobre pamätám, rekord bol od 10 do 21 minút).
Havária?
Dnes som zažil nahoršiu nehodu v živote ... Isiel som v 59-ine v smere do petrz a pri Novom moste naburala do auta.Autobusu naprv zhasol motor a potom ho nastartoval.Isel dalej a pri odbocke v smere do Karl. Vsi na moste odbacalo auto autobus do neho sikmo nabural auto sa prevratilo a autobus ho tlacil pred sebou asi 5 metrov vodic zacal brutalne brzdit a vsetci leteli do predu .Nikto nebol zraneny ja som bol vzadu a bolo to dost brutalne
Tomáš Samko ?
Prerokovanie návrhu zmien a doplnkov Aktualizácie územného plánu hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy, rok 1993 v znení neskorších zmien a doplnkov
http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=74261

Z návrhu zmien vyberám:
RUŽINOV
- lokalita č.11 – priestor Ružinov – územná rezerva nosného systému mestskej hromadnej dopravy, rezerva koridoru v šírke 20 m. Môj komentár: vedená v predĺžení Ružinovskej, potom za diaľnicou D1 doľava ponad trať, paralelne s D1 a na letisko, podrobnejšie v grafickej prílohe. Podľa smerového vedenia to vyzerá na predĺženie systému rýchlodrážnej električky na letisko.

LAMAČ
- lokalita č.4 Rajtáková – pod Zečákom – zrušenie vedenia MHD, preradenie komunikácie do funkčnej triedy C2
-lokalita č.5 - doplnenie novej trasy komunikácie funkčnej triedy C1 s vedením MHD

DEVÍN
- nová trasa komunikácie funkčnej triedy C3 s vedením MHD - do územia na východ od súčasnej zástavby

PETRŽALKA
- nová poloha autobusovej a trolejbusovej vozovne pri čističke
- zachovaná vozovňa NS Janíkov dvor, ale redukované ďalšie rozvojové plochy (v severozápadnej časti Janíkovho dvora)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.