Reply on: Bigmac #43222:
1. necestuvavam spod noveho mostu casto, skor z inych konecnych a ked vidim na obratisku sa susit voz ktory potom nastartuje a pride, tak to asi nebude oneskoreny predchadzajuci odchod (ak ano a pritom vodic sa susi vo voze, tak nech ho duplom skefuju (pochopil by som ak by mal sracku a musel sediet na WC))2. Tento pripad poznam, bohuzial ja ho ako overit nemam, v kazdom pripade dispeceri to uz ako overit maju a predpokladam ze aj overia (ved vidia podla karty vodica). S nesynchronnym casom vo vozidlach sa ale neak velmi casto nestretavam...
3. to sa tiez nie vzdy da

Re #43221 AAA: nuz, mal... a kedze chronometraze su castokrat na .... tak to vyzera tak, ze autobus sa na linke vlecie ako slimak a aj tak ma este nadbehnute... a cestujuci dnu su nespokojni rovnako pri pomalej jazde ako ked by minutu - dve vetral na zastavke...
si
ak otvoris dvere dobiehajucim, tak musis davat pozor na dvere; ak sa ti aj vyskytne miesto medzi hustou dopravnou premavkou na ceste, musis najprv skontrolovat ci ti niekto netrci z dveri, dat znamenie, zatvorit ich a az potom sa mozes skusit napchat do medzery medzi autami, ktora je uz medzicasom niekde na safarikovom namesti a cely cyklus mozes opakovat... A ludia (aspon rano) na tej zastavke pribudaju stale. Takze sa mozes rozhodnut, ze bud uz tym dalsim dvere neotvoris a mas sancu prejst trasu linky podla CP, alebo tam budes cakat naveky (lebo ludia sa snazia nastupovat aj ked by za tebou bol uz druhy autobus tej istej linky). Co si ako vodic vyberies ?