nech sa paci, mozes napisat na DPB staznost s konkretnymi udajmi kedy vodic isiel skor z konecnej. Da sa to jednoducho z karty overit ci to tak bolo alebo nie a vodic bude mat urcite postih.
plne s tebou suhlasim a jasne, ze vodic to tam nema lahke. aaaauuuuuushaaaaak, ja na 70 prestupujem pod N.M. kazde rano, zvacsa o 8,15. a videl som aj take, ze jednak, nie len ze nebola zapcha a vodic sa nemusel snazit vopchat medzi kolonu, ale isiel ( a stava sa to nie raz do tyzdna) o minutu aj viac skor. (a nech nikto nehovori, ze maju cestujuci chodit skor. elektricky totiz obcas meskaju.)
len to som chceu, ze neeee shecko je takie cerno-biue ;o)
tak sa vazeny obcan skus vzit do toho ze nebudes radovy cestujuci ale vodic:
ak otvoris dvere dobiehajucim, tak musis davat pozor na dvere; ak sa ti aj vyskytne miesto medzi hustou dopravnou premavkou na ceste, musis najprv skontrolovat ci ti niekto netrci z dveri, dat znamenie, zatvorit ich a az potom sa mozes skusit napchat do medzery medzi autami, ktora je uz medzicasom niekde na safarikovom namesti a cely cyklus mozes opakovat... A ludia (aspon rano) na tej zastavke pribudaju stale. Takze sa mozes rozhodnut, ze bud uz tym dalsim dvere neotvoris a mas sancu prejst trasu linky podla CP, alebo tam budes cakat naveky (lebo ludia sa snazia nastupovat aj ked by za tebou bol uz druhy autobus tej istej linky). Co si ako vodic vyberies ?
Hovoríme o výlukovom stave alebo o prevádzkovom? Nikdy som nemal problém sa na Vazovovej otočiť ani v plnej premávke a nikoho som nezdržiaval.. Ani nie je dôvod, keď je jedno rameno toho triangla len manipulačné (čo by teda po presmerovaní 7 a 11 nebolo, ale tie by zase nemuseli jazdiť práve v okamihu výluky).
A len tak mimochodom, 60 nie je deliteľné 8,5 s celočíselným zostatkom:
Máš tam interval 9+8+8+9+8+9+9.
Keď už, dáme 00 09 17 26 34 43 51, ale aj tkabudeme mať dvakrát po sebe 9:-P.
Už niekoľký raz sa mi stalo, že vodiči linky č. 70, odchádzajúci zo zastávky "Nový most" (smer Mlynské Nivy a ďalej), neumožnia nastúpiť dobiehajúcim cestujúcim (najčastejšie z električiek) do ešte stojaceho autobusu. Dňa 13.4.2005 vodič tejto linky (odchod 07,15 hod.) úplne arogantne zatvoril dvere vtedy, keď dobiehjúci chceli vstúpiť do autobusu a napriek tomu, že musel čakať z odchodom pretože sa nemohol zaradiť do prúdu idúcich vozidiel, nastúpenie neumožnil.
Jeho majestát "vodič MHD" dal cestujúcej verejnosti jasne na javo, že nie doprava je pre ľudí, ale ľudia pre dopravu.
Myslím, že vodič s takýmto postojom k svojim "živiteľom" patrí "pod báger" (voziť zeminu) a nie na autobus.
V mene bezradne (ale aj pohoršene) odmietnutých cestujúcich mu ďakujem. Dúfam, že si tento príspevok všimnú aj jeho nadriadení a vyvodia voči nemu ( aj voči vyskytovaniu sa tejto primitívnej arogancie) zodpovedajúce konvencie.
no myslim ze keby tie 2 vyradene SADisticke plynove vrakosy venovali DPB, tak by sa celkom pozdvihla uroven cestovania, vyzeraju (aspon karoseriou) vyrazne lepsie ako 3600 s hrdzavou strechou
To sa predsa nikdy tak nerobilo. ? Ale teraz vazne: Ono je to trosku ine tocit na triangli vozy uprostred mesta a ak este k tomu na triangli blokuju vozy tade ibe prechadzajuce. Ine je mat niekde na prdeli mesta triangel.
vl