Reply on: tr3mp #42894:
Skôr si myslím, že súčasný návrh je iba kuleha, ktorá má zakryť, že cieľom petržalskej električky je 1. rekonštruovať Starý most
2. nakúpiť nejaké nové električky do starého systému
3. osadiť to prázdne územie v Petržalke aspoň niečím, aby sa mohla okolo toho vybudovať "komunikácia B" (alias Jantárová) a potom tlačiť sem presunula rozvojová oblasť, ktora sa medzitým prirodzene začala zoskupovať okolo Einsteinovej a Panónskej.
4. a je vymaľované, v roku 2010 to skončí a na dosť dlhú dobu.
tr3mp
"Návrh uvažuje s vybudovaním segregovanej trasy nosného koľajového systému v Petržalke (v osi komunikácie Jantárova), ďalej s prekonaním Dunaja tunelom a s vytvorením okruhu okolo centra mesta v podzemnej úrovni s 2 prestupovými stanicami (Kamenné nám. a Trnavské mýto - Filiálka). Ďalšie vedenie (...) Za zmysluplnú I. etapu je potrebné považovať vybudovanie nosného systému z Petržalky tunelom pod Dunajom po stanicu Trnavské mýto. V súlade s prijatým uznesením MZ č. 251/2003 sa pre 1. fázu I. etapy navrhuje zapojenie radiály z Petržalky do centra mesta cez Starý most na sieť povrchovej električky s rozchodom 1000 mm ako dočasné riešenie do výstavby tunela pod Dunajom."
Toto nie je plán na ďalší rozvoj systému? Či sa dodrží alebo nie, to nemôže teraz nikto povedať, ale plán na ďalšie pokračovanie rozhodne existuje.