Reply on: yale #42430:
niekoľko poznámok od "električkofila":1. uvedená koncepcia je podľa mňa vhodná pre miliónové mestá
2. pre okolie Bratislavy by nepriniesla veľké zlepšenie
3. po postavení prvej etapy by bola situácia horšia, ako po postavení električky z Petržalky (viem, peniaze sa "musia" nájsť ...)
4. s tou trasou A tomu nerozumiem - zostala by električka s podzemnými úsekmi v centre? To znamená, že celý "systém" bratislavského metra by bola trasa B? Sú až také veľké rozdiely v kapacitných požiadavkách na trasu B a A?
?
Nie je častokrát možné ani jednoduché "vyhodiť" takéhoto človeka z vozidla - viďte napríklad prípad, keď vodič nechal situáciu na uváženie cestujúcim a mnohým bolo starého bezdomovca ľúto vyhnať do mrazu.... A ad: malé SORy...vždy, keď čakám v mase ľudí na spoj a blíži sa vozidlo tohto typu, neraz počujem potešených ľudí, hlavne starších ročníkov...tento autobus mám rád, ľahko sa do toho nastupuje... ? Viete, v špecifickej polohe i situovanosti našej malej metropoly sa iste nedá ulahodiť všetkým. Aspoň poprajem do budúcna viac spokojnosti pri cestovaní. ❤ ?
nndro