Nndro: Nebude problem xerovat A0 ci A1 (ak to teda vobec je niektory z uvedenych formatov a nie nejaky hybrid) na A4 scane? Veliky si mi Ty optimista, velmo veliky. Uz si to niekedy robil? Asi nie, pretoze inak by Ta presla chut "spajat ciarky". Ved potň je to podstatne jednoduchsie to prekreslit nanovo. V pripade pochybnosti to prekonzultuj s fotrom, tipujem totiz, ze majitel A1ckoveho plotra asi bude vediet o com to je.
Ámos Keynes
Re #42217 galiyosha: Mne skôr išlo o image spoločnosti. Fakt je ten, že počas väčšiny dňa toho miesta je dosť. Aspoň pri spojoch, ktoré využívam ja. Fakt je ale ten, že do vozov nastupujem naskôr o 8.05, takže rannú špičku som nezažil už vyše roka.
Veľa výhod: Miesto na parkovanie, riskovanie dopravných priestupkov, MHD je stále lacnejšia ako auto, riskovanie vykradnutia či ukradnutia auta, zbytkový alkohol nie je problém, stretnúť po práci kamaráta a zájsť na pifko nie je problém a našiel by som ich viac.
S tými sedačkami máš pravdu, ale musíš uznať že sa začali vymienať. V každom prípade kým 4.DTP nebuda mať normálne podmienky a čistenie vozidiel, lepšie to nebude.
Mne osobne MHD prináša veľa výhod a ľudia si nejako zvykli nadávať na MHD a častokrát bez príčiny. Áno ono to nasere keď ti bus nedôjde a tiež ľudí serie voziť sa v Ik28X a iných starinkách. Bohužial DPB ako správny socialistiký monopol zabudol na komunikáciu so zákazníkmi a tak nch sa nečuduje, že ľudia nadávajú aj keď DPB nie je na vine.
Re #42231 Martin Fundárek: hej to máš pravdu. to "tam" by tam sedelo.
Re sommelier: Len nezabudaj, že sa pohybuješ v centrálne mestskej zóne a tak keď už staviať tram , tak v podzemí.