Ľudia nadávajú na vozidlový park. Ale keby im DPB vysvetlil, že jeden moderný autobus na úrovni 21.storočia stojí 10.000.000 a tak musia predať 625.000 polhodinových nezľavnených lístkov a pritom nemať náklady na údržbu, naftu a plat vodiča.
A preto vždy peniaze na nákup vozidiel uvoľnuje magistrát a tak, keď chcú nové vozidlá, musia sa obrátiť práve tam. Všade vo svete peniaze na nové vozidlá dáva magistrát a DPB nemá voľné zdoje na nákup nových vozidiel.
A preto vždy peniaze na nákup vozidiel uvoľnuje magistrát a tak, keď chcú nové vozidlá, musia sa obrátiť práve tam. Všade vo svete peniaze na nové vozidlá dáva magistrát a DPB nemá voľné zdoje na nákup nových vozidiel.
Ámos Keynes
Re #42217 galiyosha: Mne skôr išlo o image spoločnosti. Fakt je ten, že počas väčšiny dňa toho miesta je dosť. Aspoň pri spojoch, ktoré využívam ja. Fakt je ale ten, že do vozov nastupujem naskôr o 8.05, takže rannú špičku som nezažil už vyše roka.
Veľa výhod: Miesto na parkovanie, riskovanie dopravných priestupkov, MHD je stále lacnejšia ako auto, riskovanie vykradnutia či ukradnutia auta, zbytkový alkohol nie je problém, stretnúť po práci kamaráta a zájsť na pifko nie je problém a našiel by som ich viac.
S tými sedačkami máš pravdu, ale musíš uznať že sa začali vymienať. V každom prípade kým 4.DTP nebuda mať normálne podmienky a čistenie vozidiel, lepšie to nebude.
Mne osobne MHD prináša veľa výhod a ľudia si nejako zvykli nadávať na MHD a častokrát bez príčiny. Áno ono to nasere keď ti bus nedôjde a tiež ľudí serie voziť sa v Ik28X a iných starinkách. Bohužial DPB ako správny socialistiký monopol zabudol na komunikáciu so zákazníkmi a tak nch sa nečuduje, že ľudia nadávajú aj keď DPB nie je na vine.
Re #42231 Martin Fundárek: hej to máš pravdu. to "tam" by tam sedelo.
Re sommelier: Len nezabudaj, že sa pohybuješ v centrálne mestskej zóne a tak keď už staviať tram , tak v podzemí.