Bol som si dnes od 12:30 pozriet znovu tu studiu na Magistrate a kukal som to az kym ma o 15:10 nevyhodili, vraj zatvaraju. Ale stihol som si to takmer cele kuknut. Zaujimave... Odporucam podrobne prestudovat. Z dopravno - technickeho hladiska to nie je velmi detailne, je to skor enviromentlana studia. Ale docital som sa tolko, ze maju byt pouzite klasicke kolajnice, "nezliabkove" ako tam pisali... ?
Papyr
1) nie je 5 liniek do Petrzalky nejako vela? Celkovo sa mi zda, ze elektrickovych liniek bude habadej. Co takto snazit sa o zredukovanie na co najnizsi pocet? Viem si predstavit celu siet obsluhovanu 8-9 linkami, z toho 3 iduce do Petrzalky.
2) Ten trolejbus 221 mi pripada ako vcelku nezmysel, ako snaha "za kazdu cenu dostat trolejbus do Petrzalky, aj keby tam bol uplne zbytocny". Trolejbus do Petrzalky sice ano, ale aspon s tou elektrickou sa mohol krizit. Snad to je len prva faza trolejovania Petrzalky.
3) To uz ked budu budovat taku velku stavbu, im nezostanu peniaze na ukoncenie elektriciek na Vysehradskej? Myslel som, ze do vozovne Janikov dvor bude iba manipulacna trat.