Reply on: Unsp #40808:
Pre kristove rany, veď to je choré! Aké zlepšenie dopravy potom prinesie výmena sólo smradobusu za sólo trolejbus? Lepšiu akceleráciu do kopca? Ja som považoval za samozrejmosť, že tam nakúpia kĺbové vozidlá... ?Re #40813 d3k0: Preboha, Trollina s maďarskou výzbrojou GANZ, nestraš...

Beus
Vozy 24Tr a 25Tr vznikli rovnako ako Sanosy - zabudovanim elektrickej vyzbroje (v Plzni, nie v Ostrove) do karoserie autobusu - konkretne Renault Agora, v nasich koncinach znameho pod krycim nazvom Karosa Citybus.
Pomenovat tento vyrobok 24Tr (25Tr) si mohla plzenska(!) Skodovka dovolit jedine vdaka zruseniu zavodu v Ostrove, a urobili tak preto, aby sa s tymto produktom dokazali uchytit na trhoch, na ktorych boli vozidla nesuce oznacenie Skoda *Tr uz davno zname svojou vysokou kvalitou a spolahlivostou. A prave tymito vlastnostami by som si u 24 a 25Tr nebol tak celkom isty.
K veku: Koncept 21Tr vznikol v pomerne nedavnej minulosti, na rozdiel od karoserie Renault Agora, ktora s kozmetickymi upravami vychadza zo zavodu Renault uz mozno aj vyse 15 rokov.
A 17Tr nie je prerobeny autobus, 17Tr/B831 je koncept, stavany rovnako pre trolejbus ako pre autobus, a nie je primarne ani jedno z nich.
V kazdom pripade, 21Tr a 22Tr maju niektore veci a vlastnosti dotiahnute priam k dokonalosti (napr. vysoko vyzdvihujem riesenie interieru, ale tiez vyzbroj), a je vecna skoda, ze sa tieto vozy prestali vyrabat. O 22Tr som presvedceny (moj osobny nazor) ze je to (po vacsine stranok) najdokonalejsi klbovy NP trolejbus snad v Europe, mozno aj dalej.