dokelu!! som si dnes nastavil notifikaciu a teraz mi v kuse chodia smsky...nemozte sa rozpravat na chate???
Trochu som chcel prispiet tymi rieseniami k tomu, aby sa to uz neopakovalo a aby ten text vyzeral menej emocionalne. Ak ti to teda vadi, sorry, no plne to vyjadruje moje stanovisko.
COLOR
Idem si dnes po Račianskej do školičky, pozerám okolo seba na krásne zasnežené stromy, len zrazu sa obzriem a náhodou som kútikom oka zhliadol záložák sólo T3 na linke 5!!!. Niežeby bol napráskaný, vôôôôôôôbéééééééc niéééééé, ALE V PROTISMERE SI TO ŠINULA NA PÄŤKE KAČICA!, v najnapráskanejšom úseku o ktorom viem, teda Ursínyho - Račianske mýto, tí ľudia takmer trčali von z okien, stavím sa, že keby mohli, tak vylezú na strechu, alebo si zo zberača spravia hojdačku. Už som totiž bol na Račku na nástupnom ostrovčeku a tak som tie sardinky, och, pardón, tých ľudí, počul. Ešte aj jedno malé detsko asi taký prváčik-druháčik to bol, nadáva "do p**e", ľudia, to je už moc... sami si predstavte zmes najhorších slovenských a anglických nadávok! To by ale odo mňa ešte nebolo všetko, keby som neobjasnil príčinu: CELÝ TENTO SYSTÉM JE NA PAŽU! Pretože za tou poondiatou kačicou dohrmotala súprava T6-tiek a ĎALŠIA KAČICA! No a za ňou ešte jedna, no nie sme na SLovensku? Tá posledná ešte musela čakať pred zastávkou, lebo jednoducho nemala kde vyklopiť ľudí! A teraz mi vysvetlite, prečo chudáci cestujúci (niketorí možno aj platia) museli na Ursínyho čakať 8 minút, ak zmeškali tú púoslednú K2? LEBO JE TO NA ZADKOVÝ PLOD! (pardon, ale jemnejšie to nešlo :-|) Niekto to celé zle naplánoval a tak to aj vyzerá! Áno, priznávam, možno mal šofér prvej eliny nejaké problémy, ale to by asi tie posledné dve neboli skoro prázdne, však ?! Riešenia:
Nevypravovať K2 na linku 5! Linka 7, na ktorej premávajú súpravy sú tak prázdne, že by linku zvládla aj K2, v sedle možno aj sólo T3. Vozokilometre sú iná vec...
V Juráku stojí aj cez špičku niekoľko súprav, nech ich preradia do Krasňan, tam majú niekedy súprav málo. Bordel je iná vec
Linkám premávajúcim z Rače zmeniť grafikon (ak je to tak, sorry) na 3-minútové rozdiely medzi odchodmi, alebo 2(linka 3),3(5),2(11),3(7).
Prednostne vypravovať súpravy na linky 5 a 9.
Ďalej ma naštvalo, že na linke 5 bol záložák zo stanice a zo školy som videl, ako T3 zo stanice ťahal nejakú K2 z linky 3 (tiež zo stanice, so stiahnutým zberačom). Keďže jeden záložák bol na päťke, druhý ťahal K2, tretí na linku 3 už neostal. No čo je toto za systém, Slováci? Veď my nasadneme do tankoch a zrovnáme Olejkársku so zemou :-)))))))) Prečo nemôžu byť záložáky pripravené aj vo vozovniach? V Krasňanoch na linky 3,5,7,11,9 a 14 v prípade dostatku vozov, inak by 9 mohlabyť zálohovaná z Juráku. Ostatné linky 1,2,4,6,8,(9) a 12 by teda mohli byť zálohované z Juráku. Stanovištia ZV by mohli byť (niektoré aj sú) nasledovne: Hlavná Stanica, Zlaté Piesky, vozovne, odstavné koľaje v Ružinove a v Karlovke, Astronomická, ŽST Nové Mesto. V prípade mečnšej rekonštrukcie aj v Dúbravke (žeby sci-fi?). Snáď jediná vec, ktorá ma dnes potešila, je že CITY POINT 7837+38 dostal konečne normálnu tabuľu "7", na ktorej je číslo čiernym a nie ornamentálne vyrezané (vtedy prd vidieť). Oh, práve som zbadal ZV kačicu na 11! Chválim! Asi mi Dibusti čítajú myšlienky
---
Poznamka: toto bolo pisane v skole, ked som sa nedostal na net. Tusim to bolo v stredu, den po snehovej nadielke.