Reply on: si #39577:
Hej jasne, takže už len zopár miliárd na výpravu L1, L2, L3 a L8 plus staničné záložáky. ☺
cele obratisko moze byt priame a zaberie minimum miesta

Ked bude treba vozy zaradit na kolaje (kvoli casom odchodov) inac, tak co? A ked pridu nove vozy? prestaviame mantinely, premontujeme kamery inac, alebo ako?
Myslimze to uz prilis prekombinovavas 
Takze vodic bol asi nadmieru lenivy a socka to vyuzila ?
Ámos Keynes
Argument, že obratisko je zle navrhnuté lebo vodič bude musieť vstať a prejsť po voze a skontrolovať či vystúpili všetci nie je pre mňa argument. Samozrejme, že by bolo lepšie keby výstupište aj nástupište bolo rovno, ale jednoducho to asi tak nejde.
Nemôžme kvôli tomu cestujúceho vyhadzovať úplne niekde inde a čakať, že sa s batožinou bude trepať bohvie kam. MHD musí čo najviac potierať rozdiely medzi MHD a IAD(Taxi) a to, že cestujúceho dovezieš čo najbližšie k vlakovým nástupištiam je pre neho dôležité.
Okrem iného neverím, že vodič vidí do B voza cez zrkadlá aj keď je súprava rovno. Možno čiastočne ale stále zostáva veľa "hluchých" miest na ktoré nevidíš a aj tak musíš ísť vozy prezrieť.
Skutočne namiesto toho, že si máme povedať fajn je treba nejaký kompromis obratisko sa oproti súčasnému stavu nezmení, ale budeme mať novú trať v podzemí, takže električka nebude brzdená na križovatke a cestujúci budú mať nové nástupištia v atraktívnom prostredí a nové obchodné centrum snáď aj naplní električky v danom úseku, takže v konečnom dôsledku iba jeden neutrál a samé plus frfleme, že nie sú samé plus. Keby niečo také stavali vo Viedni, tak sme všetci napichaní aké je to úžasné a že u nás sa nikdy také nepostaví. Už ma táto slovenská mentalita unavuje.
A posledná vec, ja nehovorím, že musíte somnou súhlasiť a aj keď s vašimi názormi na túto tému nesúhlasím, nehovorím vám či ste jedli muchotrávky.