Dnes 12.11.2004 som isiel linkou 212 so zastavky Siemens
okolo 17:00 hod. a asi pat sekund po zavreti dveri sa ozval
so zadnej casti trolejbusa strasny vikrik:,,Prosim,zastavte POMOC!"ozvalo sa.Vodic zastavil az po skriknuti jednej pani nanho co ho dosla upozornit ku kabinke.Pani mu povedala
ze ci sa nehambi takto jazdit.TOTIZTO PRICVIKOL JEDNU BABKU V DVERACH A VLACIL JU PO CESTE!!!Pani sa s nim zacala hadat
pretoze vodic povedal ze kto nevie cestovat rychlo nech necestuje.Opisala si evidencne cislo vozidla//6610//a pytala sa cestujucich kto jej pojde svedcit na sud... ? ESTE DUFAM ZE IMHD MI ODPISE!!!
okolo 17:00 hod. a asi pat sekund po zavreti dveri sa ozval
so zadnej casti trolejbusa strasny vikrik:,,Prosim,zastavte POMOC!"ozvalo sa.Vodic zastavil az po skriknuti jednej pani nanho co ho dosla upozornit ku kabinke.Pani mu povedala
ze ci sa nehambi takto jazdit.TOTIZTO PRICVIKOL JEDNU BABKU V DVERACH A VLACIL JU PO CESTE!!!Pani sa s nim zacala hadat
pretoze vodic povedal ze kto nevie cestovat rychlo nech necestuje.Opisala si evidencne cislo vozidla//6610//a pytala sa cestujucich kto jej pojde svedcit na sud... ? ESTE DUFAM ZE IMHD MI ODPISE!!!
Max
V lete som navštívil Ljubljanu a tam mali v najnovších kĺbových autobusoch taký kamerový systém Panasonic za pár sto tisíc. Kvalitný displej u vodiča a kvalitné kamery. Vodič ale nadával, že to je drahá zbytočnosť, pretože pri intervaloch, aké na danej linke boli, sa asi nikdy nestane, že by vozy jazdili preplnené. Pre informáciu uvediem, že v roku 2004 nakúpili nízkopodlažné 18metrové MANy, v prepočte za 32 000 000 Sk... ale iba asi 20 kusov v rámci priebežného obnovovania vozového parku.
Do našich starších vozov by sa skôr hodil na schody senzor, či sa schod pod váhou cestujúcich nezlomil...