Reply on: Ámos #36586:
Ale to vies, do Bratislavy sa nova Karosa NEMOZE kupit, lebo je to zvratena konstrukcia, po par kilometroch tomu uz praskaju ramy (ktore to vlastne vobec nema), cele to dojde hrdzave uz z tovarne... A vobec, co sa Ti nepaci na tom, ze sa v 21. storoci este stale mozes vozit historickymi Ikarusmi 280, v ktorych v zime nie je ani smrad, kedze vzduch sa priebezne obmiena dierami v dverach (pokial sa neobmiena aj smradom z vyfuku vstupujuvsim do priestoru pasazierskeho cez diery v mechu) a ze v B741 sa podnik ucelnym premastovanim pokozky hlav substratu vezuceho sa v priestore klbu zabranuje tvorbe lupin, a tym aj znecistovaniu priestoru nimi, a teda sa vlastne setri na cisteni interieru vozidiel? 
Na druhej strane som rad, ze Bratislava zostava jednym z mala miest, ktore Karosa svojim lobbingom este nezlomila a je teda ista sanca, ze sa nam tu budu prehanat onakvejsie smradobusy a dratolezy nez su Citybus a 24Tr/25Tr (hoci aj to je lepsie nez nic). Vobec, politika Karosy je tiez ukazkova a mestam, ktore od nej kupuju len VP busy, to vraj cenovo vzdy pekne osladi... ?
Ámos
Ak máš vlastnú CNG plničku tak nikomu neplatíš primeraný zisk z CNGčka. A samozrejme, že tie odbery spolu s vykurovaním budov by od SPP boli veľkoodberateľské a chodte na stránku SPP koľko vás bude stát m3 ako veľkoodberateľa.
Spotrebná daň zo zemného plynu bude vďaka smernici EU a to najskôr 2007 najneskôr 2014. V nej sa samozrejme píše, že sa bude platiť spotrebná daň zo zemného plynu a elektrickej energie okrem toho odberu, ktorý bude použitý na pohon automobilov. Takže DP, ktorý jazdí na CNG a el. energiu túto spotrebnú daň platiť nebude.
Re #36569 Vševedko: Teda nie že by som rýpal, ale myslel si "Lenže aj výstavba a prevádzka plničky...", nie čističky.