Take mnozstvo neprehladnych a zbytocnych informacii som uz davno pokope nevidel. Chcel som vediet ako su vymedzene tarifne pasma, nuz kym som sa k tomu prekopal, tak som mohol zhliadnut mnozstvo stran plnych textov, bez odkazov a myslim ze aj bez citatelov.
Kazdopadne, kto by cakal, ze nieco nove sa v BA ujme bez nadavania, ze jo. Ved su vsetci uz zvyknuti na stary system, plesnive vrakosy, rozpadnute Ikarusy, spinave elektricky, a ked niekto chce cestovat kulturne a dozaduje sa klboveho vozidla na klbovej linke, tak mu odpisu "bud rad, ze prislo kratke"... To je nas system... Bol by som velmi rad, keby si vsetci, co to kritizuju, uvedomili trosku suvislosti a pozreli sa, ci nahodou toto riesenie nie je efektivnejsie a kapacitnejsie ako to predtym...
S tym zmenenym linkovym oznacenim l. c. 7 na 17 plne suhlasim... Nesuhlasim skor s ponechanim oznacenia skratenej linky cislo 4, ale Jurajov Dvor asi nema este dostatok displejakov pre pokrytie tejto linky asi... Kazdopadne to znamena, ze sa mozeme na l. 7 rozlucit s K2, kedze tieto nemaju displaye... Takze fotit fotit fotit
Pozeral som stranku DPB a ziadna sprava o novotach, asi pokracuju v politike neinformovania verejnosti v dostatocnom predstihu. Boli nejake vyvesky na vozidlach??? Aj MD mlci.. Alebo je to 1.April ? ?
COLOR
Za 9 mesiacov predala slovenská Karosa o 60 % viac autobusov ako vlani