Reply on: bigmac #33390:
Ano, suhlasim s tym, ze pre prepravcu i pre dotujuceho je to prehladne vyuctovanie vykonu vo verejnom zaujme. Ale pre cestujuceho je to zbytocna buzeracia. Nedavno sa nejaki polski turisti rozplyvali tuto v Prahe, ake my mame dobre zeleznice, ze sa u nas (w Czechoslowacji 

yale
Prazske metro ma
trasa A 30,3 km/h
trasa B 37,6 km/h
trasa C 36,2 km/h
predpokladam teda, ze trasa B bratislavskeho systemu by mohla robit cca 37 a trasa A do 35 (asi bude mat zlozitejsi vyskovy priebeh). V pripade premetra (napriklad elektricka v Petrzalke v trase buduceho metra) by to bolo zrejme trochu menej, ale nie vyrazne - medzi tymi systemami je rozdiel skor v kapacite, ako rychlosti (samozrejme tiez zalezi ake elektricky by tam behali - napr. nastup po schodikoch je pomalsi ako nastup v urovni podlahy, pouzitie NP vozidla to ale zlepsuje).