Vladimir: s pustanim vozov do systemu by nemal byt vobec problem, aj v sucasnosti chodia vozy metra do vozovne, z vozovne atd. - nebehaju v nekonecnych sluckach po trase.
Priklad je zas ten moj oblubeny Amsterdam - kde existuje defacto iba jedna podzemna trasa metra, linky su cislovane a rozne sa oddeluju a spajaju, v mnohych usekoch idu tri trasy (treba si davat pri nastupe pozor na cislo linky)... zatial sa im vraj nezrazili
toto je dobra stranka:
http://www.urbanrail.net/eu/ams/amsterdm.htm
Napriek tomu, nepredpokladam, ze by bolo rozumne pustat vozidla nosneho systemu prilis daleko do regionu - predsa len pojde o vozidla prisposobene podmienkam prevadzky v podzemi s vyssimi narokmi na kvalitu, teda asi nema zmysel drat ich na otvorenej trati niekde v krajine, skor niekde urobit prestup v ramci spolocnej stanice na regionalnu dopravu. Po rekonstrukcii by Hlavna stanica, Filialka, pripadne Petrzalka-zastavka mohli byt takymito prestupovymi bodmi. Prestup by mohol byt v najlepsom pripade dokovanim k spolocnemu nastupistu, ak sa priestorovo neda, potom aspon v blizkosti (vyskovo oddelene nastupistia, prechod eskalatormi).
Priklad je zas ten moj oblubeny Amsterdam - kde existuje defacto iba jedna podzemna trasa metra, linky su cislovane a rozne sa oddeluju a spajaju, v mnohych usekoch idu tri trasy (treba si davat pri nastupe pozor na cislo linky)... zatial sa im vraj nezrazili

toto je dobra stranka:
http://www.urbanrail.net/eu/ams/amsterdm.htm
Napriek tomu, nepredpokladam, ze by bolo rozumne pustat vozidla nosneho systemu prilis daleko do regionu - predsa len pojde o vozidla prisposobene podmienkam prevadzky v podzemi s vyssimi narokmi na kvalitu, teda asi nema zmysel drat ich na otvorenej trati niekde v krajine, skor niekde urobit prestup v ramci spolocnej stanice na regionalnu dopravu. Po rekonstrukcii by Hlavna stanica, Filialka, pripadne Petrzalka-zastavka mohli byt takymito prestupovymi bodmi. Prestup by mohol byt v najlepsom pripade dokovanim k spolocnemu nastupistu, ak sa priestorovo neda, potom aspon v blizkosti (vyskovo oddelene nastupistia, prechod eskalatormi).
Vladimír
Pod týmto si predstavujem niečo ako vpadnutie vystupujúcich cestujúcich okamžite do náručia kontrolujúcim revízorom. Z Tvojho popisu skôr nadbúdam pocit, akoby dotyčnú oslovil revízor až po určitej chvíli, niekde ďalej od výstupišťa. Toto už asi nie je fér, lebo dotyčná mohla teoreticky cestou lístok odhodiť a pod.
Každopádne, ak na zastávke nebol platný CP pre obchádzkovú trasu, mohlo by to byť základom pre odvolanie sa. Faktom však ale tiež je, že 10 min. lístok nestačí na cestu od Tesca na Hlavnú stanicu ani v bezvýlukovom stave.