Zadny prony se nekonaji, psal jsem ze to zajizdi az do mesta . Jsou to NP a VP vozy , ktere jezdi po klasickych tratich, pouze o hodne rychleji. 70km/hod nebyla zadna rychlost, vuz obcas i predjizdel.
Akurát, že ja teda nepoznám poriadny rýchlodrážny systém (čo by asi petržalská električka mala byť) s nízkopodlažnou električkou. Síce občas sa niekde v Germanistáne Rozhadzovačnom niečo také objaví ale normálny rýchlodrážny systém má vysokopodlažné električky a vysoké peróny.
Kokso v nedelu som sa bol kuknut na Komisarkach .. aky to tam ma zmysel ze niektore elektricky (resp. na niektorych kolajach) sa otacaju v smere hodinovych ruciciek a ine oproti? Konkretne som mal dojem ze na vonkajsej kolaji sa toci dolava a na strednej a vnutornej sa toci doprava... Kto to vobec projektoval? ?
Samozrejme že tam žiadna výhybka nebola. Električky so odovzdávali do siete cez odovzdávacie koľaje v žst. Praha-Smíchov, dnes v žst. Praha-Zličín (konečná E "Sídliště Řepy"). Prechodnosť železničných vozidiel na električkovú sieť je zachovaná v Ostrave, zrušená v Brne a Košiciach.
Videl som aj to krizovanie,co si spomenul ale urcite jednoznacne tam bola aj ta vyhybka. Nerad by som sa teraz mylil ked sme zasli tak daleko... Prehodme uz temu . Myslis ze sa k nam dostanu niekedy blízkej buducnosti tie nizkopodlazné eliny, vies o tom nieco?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tomenudix
revizor. keby je to baba tak aj tu...