Zadny prony se nekonaji, psal jsem ze to zajizdi az do mesta . Jsou to NP a VP vozy , ktere jezdi po klasickych tratich, pouze o hodne rychleji. 70km/hod nebyla zadna rychlost, vuz obcas i predjizdel.
Akurát, že ja teda nepoznám poriadny rýchlodrážny systém (čo by asi petržalská električka mala byť) s nízkopodlažnou električkou. Síce občas sa niekde v Germanistáne Rozhadzovačnom niečo také objaví ale normálny rýchlodrážny systém má vysokopodlažné električky a vysoké peróny.
Kokso v nedelu som sa bol kuknut na Komisarkach .. aky to tam ma zmysel ze niektore elektricky (resp. na niektorych kolajach) sa otacaju v smere hodinovych ruciciek a ine oproti? Konkretne som mal dojem ze na vonkajsej kolaji sa toci dolava a na strednej a vnutornej sa toci doprava... Kto to vobec projektoval? ?
Samozrejme že tam žiadna výhybka nebola. Električky so odovzdávali do siete cez odovzdávacie koľaje v žst. Praha-Smíchov, dnes v žst. Praha-Zličín (konečná E "Sídliště Řepy"). Prechodnosť železničných vozidiel na električkovú sieť je zachovaná v Ostrave, zrušená v Brne a Košiciach.
Videl som aj to krizovanie,co si spomenul ale urcite jednoznacne tam bola aj ta vyhybka. Nerad by som sa teraz mylil ked sme zasli tak daleko... Prehodme uz temu . Myslis ze sa k nam dostanu niekedy blízkej buducnosti tie nizkopodlazné eliny, vies o tom nieco?
Rozchod 1000 nema chybu. Poviem ti to tak. Trate su aj dobre, len ich udrzba je na holu .... lebo sudruh Ing (i nadalej glupy) Trabantik, ma k tomu taky pristup aky ma a trate su take ake su a.... nebudem to rozpisovat. Tak polroka dozadu v diskusii najdes vsetky + a -
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023