Reply on: fobust #32895:
Tak ja Ti to napíšem. V Prahe, Brne aj vo všetkých iných mestách s električkami T3 je v mieste 1. okna za 1. dverami neprerušený rad sedačiek. V Bratislave je medzera na kočík. Keď tam kočík nie je, tak čo spraví Canis Lupus Posoniensis? Pristúpi k oknu, otvorí ho, a vyloží si doňho ruku, prípadne aj svoju sprostú gebuľu, čím definitívne zabráni vodičovi vo výhľade na dvere a na upozornenie sa ešte osopuje. V časoch vodičských som navrhoval toto okno meniť za celé, dnes by tam mohol byť ten všivavý Moderný Informačný Systém, lenže "Vieš, to sa nedá".
tr3mp
Re #32883 Emo: Áno, trať z Dunajskej Stredy viedla (pred tým, než sa postavila trať a stanica cez Nové Mesto,) po Trnavskej, Metodovej a Karadžičovej na stanicu Bratislava Nivy (pôvodne nazývanej Bratislava Nové Mesto). Zrušenie trate po Karadžičovej tiež znamenalo uvoľnenie priestoru na rozšírenie dvojprúdovej cesty na štvorprúdovú. Pri prestavbe sa taktiež stala minulosťou 37-ička hrkotajúca po mačacích hlavách na Karadžičovej (zmizli mačacie hlavy, 37-ička chodila naďalej ...)