Doktor: Nezomierjate ! Videli ste supravu po GO ev.c. 361+414. Vozidlo 361 ste mali moznost vidiet uz 2.5. na pesej zone pri oslavach 110 rokov od zacatia prevadzky MHD v Kosiciach. 414-ka bola robena dodatocne a zial, co ma mrzi, na rozdiel od 361 nemam vymenene sedacky a dalsie drobnosti.
Naproti tomu, prva elektricka po GO ev.c. 359 este stale nejazdi, podrobuje sa len tesom (uz vyse roka, tiez bola 2.5. na pesej zone). Asi tolko.
Naproti tomu, prva elektricka po GO ev.c. 359 este stale nejazdi, podrobuje sa len tesom (uz vyse roka, tiez bola 2.5. na pesej zone). Asi tolko.
d3k0
Na pobavenie sem kopirujem odstavec, co som nasiel na www.dpb.sk:
Akustická informačné systémy - ako celok boli prakticky až do súčasného obdobia vo výhľadovom riešení. Ostatné dodávky trolejbusov, električiek a modernizovaných električiek sú už štandardne od dodávateľov vybavované zariadením pre akustické (zvukové) vyhlasovanie zastávok a informácií. Ide o nasledovné technické zariadenia: digitálny prehrávač, reproduktory vnútorné (vrátane kabíny vodiča), vonkajšie a mikrofón. Rovnako ako optické informačné systémy sú údaje spracovávané palubným počítačom s väzbou na logickú polohu vozidla. Pre zabezpečenie funkcie týchto už namontovaných zariadení sa v súčasnej dobe spracúva databáza zvukových hlásení, ktorá bude v krátkom čase spracovaná do digitálnej formy a následne do formátu digitálneho hlásiča. Po odskúšaní funkcie jedného zariadenia budú do konca roku 2000 "oživené" všetky vozidlá vybavené digitálnym hlásičom. Ide o 10 ks kĺbových trolejbusov 15TrM, 5 ks električkových súprav 2xT6A5 a 7 ks modernizovaných električiek K2S.
Ja neviem, mne sa zda, ze je uz aj pomaly koniec roka 2001 a hlasenie zastavok funguje "az" na styroch trolejbusoch...
All: Co bolo na schodzi?