re#32734, juro:
no, cekadacka 310 je cekadacka 310, pre neznalych K6S310DR. Alebo K8S310DR. ma to smrnc. inak je to upraveny lodny motor, tak by som tu tvoju predstavu vylepsil este jednym taznym remorkerom a troma vlecnymi clnmi pod starym mostom. to by boli zvuky... 1.Dieslova symfonia pre nizkootackovy motor.
apropos: ako je to s videnim zvukoveho efektu? pozeras usami a pocuvas ocami...? to sa moze?
no, cekadacka 310 je cekadacka 310, pre neznalych K6S310DR. Alebo K8S310DR. ma to smrnc. inak je to upraveny lodny motor, tak by som tu tvoju predstavu vylepsil este jednym taznym remorkerom a troma vlecnymi clnmi pod starym mostom. to by boli zvuky... 1.Dieslova symfonia pre nizkootackovy motor.
apropos: ako je to s videnim zvukoveho efektu? pozeras usami a pocuvas ocami...? to sa moze?

Sarko
Re #32693 - To som nepovedal. Je však faktom, že po prepnutí reverzu príprava nabieha plynule.
Re #32694 - No rozdiel to je, ale úsek, kde k prepínaniu reverzu dochádza, je úplne separovaný. Na rýchlodráhe si bol, tak vieš, že človek tam nemá za normálnych okolností dôvod prečo chodiť. Ešte možno tak samovrah, ale ten posledný z utorka si vybral trať BKV v meste a skočil si pred električku rybičku, aby vodič nestihol ubrzdiť.
Re #32696 - Snažil som sa Ti vysvetliť, že či je električka pred VP alebo po VP, po zapnutí reverzu nedochádza k trhnutiu.
Re #32697 - Opravím Ťa, ja som bol celý čas presvedčený, že to bude v inom zapojení, od momentu, keď sa to tu začalo preberať a všetci zaradom ste potvrdzovali, že zapnúť vypnutý reverz nejde bez následkov. Potom tu napísal Jenki, ktorý načrtol možnosti iného zapojenia výzbroje. Vtedy som sa utvrdil v tom, že moje presvedčenie je správne. Dnes som bol na OTKaR a elektroskúšobni, ale tam mi zmenu zapojenia výzbroje nepotvrdili. Plynulý priebeh prípravy pri vypínaní reverzu tak stále nie je vysvetlený.
Re #32698 - Urobil to konkrétny voz, bola to nejaká porucha.
Re #32700 - Viď, čo som písal k re #32697.
Re #32701 - Čo sa týka K2YU, nikdy som proti tomuto označovaniu nenamietal. To si asi mýliš s T3SU, ako označujete prvú obnovenú a súbežnú dodávku T3 pre ČSSR a súčasne export do ZSSR z roku 1982.